1622 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben pas 4 weken en toch savonds een darmenbuikje waar je u tegen zegt! Is mijn 2e kindje maar dit had ik niet aan zien komen. Worden die darmen nog minder?!

3 jaar geleden

Reactie op Mommysnoes

Ik ben pas 4 weken en toch savonds een darmenbuikje waar je u tegen zegt! I ...
Ik ben 4+5 en heb dit echt de hele dag, lijkt wel of het erger wordt ook. Heb maar oversized truien aan om het te verbergen!馃槀 Overigens zwanger van ons eerste kindje.

3 jaar geleden

Reactie op Mommysnoes

Dit heb ik nu ook heel erg. Ben wel 11 weken zwanger nu

3 jaar geleden

Ik ben savonds ookal helemaal opgezet 5 weken en zwanger van de 2e

3 jaar geleden

Ik ben 4+3 en ook last van een opgeblazen gevoel. Voel echt dat mijn broeken strakker zitten. Dit is mijn derde kindje, maar kan het me niet herinneren van vorige keren. Ik vind dit wel beter dan misselijk zijn.... Hopelijk blijft dat weg.

3 jaar geleden

Ik ben nu 5 weken zwanger voor de 10e keer inmiddels 3 gezonden kindjes en hopelijk nummer 4. Ik heb net als bij de 3e al wel een buikje meer opgeblazen bijna de hele dag last van

3 jaar geleden

Reactie op Mommysnoes

Helaas. Nu 7 weken en nog steeds opgeblazen 馃槄 Wordt alleen maar erger vrees ik!

3 jaar geleden

5 weken 4 dagen. Volgende week zaterdag vertellen want kan t bijna niet meer verhullen. Normaal grote truien maar is een uitdaging met dit lekkere weer馃檮 2e kindje gaat zeker harder haha

3 jaar geleden

Vind ik ook heel verassend. Bij mijn eerste zwangerschap zag je de eerste 6 maand zowat niks en had ik aan het eind ook maar een relatief kleine buik, maar deze keer.... Kan precies op 6 weken al mijn oude positiebroeken weer aan!

3 jaar geleden

Hier 5 weken!

3 jaar geleden

Hoe doen jullie dat met vertellen/verhullen. Ergens denk ik, ja boeiend dat t nog zo vroeg is en wil ik gewoon mn strakke truitjes aan ipv verhullen. Aan de andere kant denk ik, hoooo even rustig, ben bijna pas 6 weken, nog zo ontzettend pril.. vooral na de miskraam.. beetje dubbel allemaal

3 jaar geleden

Reactie op mamavantwee!

Hier 5 weken!
Wowwwww, dacht dat mijn buik al groot was. 2e kindje ?

3 jaar geleden

Reactie op Mommysnoes

Hoe doen jullie dat met vertellen/verhullen. Ergens denk ik, ja boeiend dat ...
Ja dat vind ik dus ook lastig! Ik verhul het nog wel met jurkjes nu en wat wijde rokken maar als het weer om slaat draag ik toch echt wat sneller een broek en shirt waardoor je het sneller zal zien... lastig

3 jaar geleden

Reactie op Liefsvan

Ja dat vind ik dus ook lastig! Ik verhul het nog wel met jurkjes nu en wat ...
Heel erg lastig. Ik zou t jammer vinden als dierbare t al zien voordat we t vertellen. Ookal had ik in mijn trouwjurk vorige week donderdag ook echt wel een buikje, maar dat kon nog door als een vreetbuikje.. hoop ik馃ぃ

3 jaar geleden

Vooral opgezet denk ik, maar goed.. Het is dat ik thuiswerk maar anders zou ik zo鈥檔 rok nu niet meer aan doen 馃檳 Vandaag 6+4

3 jaar geleden

Dat is zeker heel lastig! Ik heb een miskraam gehad ben nu 2e keer zwanger in totaal nu 6 weken maar weet niet hoe ik me stil moet houden 馃槀

3 jaar geleden

Dat is zeker heel lastig! Ik heb een miskraam gehad ben nu 2e keer zwanger ...
Wow inderdaad! Ik struggle er best mee na mn miskraam. T is nog zo vroeg om t te vertellen maar onthullen kan bijna niet meer. Ben morgen 6 weken. Hoe ga jij daarmee om?

3 jaar geleden

Reactie op Mommysnoes

Wow inderdaad! Ik struggle er best mee na mn miskraam. T is nog zo vroeg om ...
Verhullen bedoel ik natuurlijk hihi

3 jaar geleden

Altijd al wel een buikje gehad, maar momenteel is het wel duidelijk dat er iets aan de hand is... 馃槄 Vandaag 5+1 weken, m'n gewone broeken pas ik al niet meer, alleen de high waste en die zitten in de avond ook niet meer lekker... 馃槪

3 jaar geleden

Reactie op AngRoos

Altijd al wel een buikje gehad, maar momenteel is het wel duidelijk dat er ...
Ja dat gaat heel snel ik heb het zelfde probleem 馃檲