1622 Reacties

3 jaar geleden

Wat een buiken!!! Hier is echt nog helemaal niks zichtbaar met 6 weken

3 jaar geleden

Hier 5 weken zwanger en een lekkere dikke opblaasbuik de hele dag door 😑

3 jaar geleden

Bijna 5 weken zwanger van de 2e. Mijn oudste is 6 jaar

3 jaar geleden

Vorige zwangerschap met 10weken de positiebroeken aan, nu met 5+2 weken. Nu, volgens eigen telling, 6+4.

3 jaar geleden

Vandaag 5 weken zwanger van de derde

3 jaar geleden

Oké bij mij zie je dus echt helemaal niks? 😅 5,2 geloof ik maar mn buik is gewoon plat.. per dag wel wat verschillend want eergister was het wat opgezet maar nu “gewoon” plat 🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

Hier ook bijna 5 weken van kindje 5. En nog weinig te zien🙈.

3 jaar geleden

Reactie op MC1986

Wat een buiken!!! Hier is echt nog helemaal niks zichtbaar met 6 weken
Hahah hier ook niet

3 jaar geleden

Reactie op Mommysnoes

Ik ben pas 4 weken en toch savonds een darmenbuikje waar je u tegen zegt! I ...
herkenbaar ( ik 4+3)!! Kan bij iedereen verschillend zijn... merk dat ik nu ook meer last van gasvorming in mn darmen heb ( geeft ook prikkeling/ pijn in de buik)... maar ik heb zoizo pds... Draag nu liefst leggings daardoor... gevoel dat mn broeken al te strak zitten daardoor ( bij vorige zwangerschap droeg ik daarom voor de confort met 9wk al zwangerschapsbroeken)

3 jaar geleden

Reactie op Mommysnoes

Hoe doen jullie dat met vertellen/verhullen. Ergens denk ik, ja boeiend dat ...
vaak merk je het zelf meer op dan iemand anders (zelf let je nu overal extra op)... ik draag meestal al wel wat losvallend shirt.. dus dat komt nu goed uit... vaak viel het me bij anderen juist vaak op omdat ze zich ineens anders gingen kleden! Gewoon zeggen dat je opgeblazen gevoel hebt/ prikkelbare darm... is 99% vaak ook zo toch?

3 jaar geleden

5+2

3 jaar geleden

Reactie op Jess0522

Hahah hier ook niet
Haha gelukkig twee “lotgenoten” 🤣 hoef dus ook niets te verbergen, dat scheelt! Merk wel dat ik een broek niet heel fijn vind zitten nu (als ik zit en t dus meer in je buik drukt) maar je ziet niks

3 jaar geleden

Reactie op Mommysnoes

Wow inderdaad! Ik struggle er best mee na mn miskraam. T is nog zo vroeg om ...
Ik vind het heel lastig om me stil te houden ik ben maandag 7 weken maar alles op de darmen afschuiven word steeds moeilijker

3 jaar geleden

Reactie op DLPi

Haha gelukkig twee “lotgenoten” 🤣 hoef dus ook niets te verbergen, dat sch ...
Hahah ja ergens wel fijn indd! Ik ben zwanger van ons eerste kindje, misschien dat dat scheelt. Ik heb verder heel weinig klachten; af en toe wat misselijk, maar met een droog kaakje is dat ook opgelost en pijnlijke borsten, maar daar blijft het ook bij🙊

3 jaar geleden

5 +3 en het is echt mega aan het groeien al 😖 vind het heel lastig verbergen, heb pas eind sept 1e echo. Maar ja, het is wat het is. 2e kindje trouwens.

3 jaar geleden

Reactie op Jess0522

Hahah ja ergens wel fijn indd! Ik ben zwanger van ons eerste kindje, missch ...
Ja ik ook! Je ziet niets, borsten zijn wat gevoelig en voel soms zo’n zweem misselijkheid maar niet echt. Alleen hoofdpijn savonds! That’s it! Het grootste wat opvalt is dat ik niet kan/mag drinken nu en hou normaal wel van een wijntje 🤣

3 jaar geleden

Hier 5 weken en een dag maar ook zo’n buikje. Morgen wordt ons kindje gedoopt en wil graag een leuk jurkje of rokje aan, maar dit gaat toch iedereen opvallen? Wil ook geen hobbezak aan.

3 jaar geleden

Reactie op DLPi

Ja ik ook! Je ziet niets, borsten zijn wat gevoelig en voel soms zo’n zweem ...
Hhahh feel you! Of onbeperkt thee 🙊 maar met rooibos “overleef” ik die struggle ook wel hahha. Als het zo blijft teken ik er voor

3 jaar geleden

Reactie op Jess0522

Hhahh feel you! Of onbeperkt thee 🙊 maar met rooibos “overleef” ik die str ...
Zéker! Maar goed.. we moeten nog even 🤣

3 jaar geleden

Hier 5 weken en een dag maar ook zo’n buikje. Morgen wordt ons kindje gedoo ...
Ik heb geen idee hoe je buik normaal is natuurlijk, maar ik vind het er niet per se zwanger uit zien! Je zou kunnen zeggen dat je wat last hebt van je buik misschien? Veel plezier in elk geval morgen, gefeliciteerd