1622 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook pas 5 weken. 2e kindje. Enorme last ook van deze mega snelle groei (banden) Vorige keer was ik met 4 maanden pas zo bol. Normaal gesproken is mijn buik plat.

3 jaar geleden

5+2 en heb gevoel dat het er 2 zijn of al 3 maanden zwanger ben. Foto is van 2 weken zwangerschap toen ik nog geen positieve test had gehad. (2e zwangerschap) maar bij eerste ook al goed zichtbaar vanaf week 5 Nu op vakantie en heb al zwangerschap broeken aan. Eergisteren wel verteld aan opa en oma’s en oom en tantes omdat ik ook ten huwelijk ben gevraagd dus hadden we 2 nieuwtjes ☺️

3 jaar geleden

5w2d

3 jaar geleden

Ongeveer 6+4 van de 2e. Ik zeg ongeveer aangezien we nog geen echo gehad hebben. Normaal is mijn buik zo goed als plat. Dus voor mezelf valt het nu best erg op. Daardoor het idee dat andere het ook opvalt en ik het nog wil verbergen. Echter draag ik meestal strakke kleding. Dus opeens losse kleding gaat ook opvallen. Beetje afwisselen dan maar. We gaan nog op vakantie en dan hoef ik even nergens rekening mee te houden. Bij de eerste had ik dit pas bij 12 weken.

3 jaar geleden

Gelukkig zie ik hier ookal heel wat buikjes voorbij komen!! Hier ook zwanger van de 2e en op sommige momenten van de dag heb ik ook echt een buik die ik bij de eerste pas bij 15 weken had... ben niet persee slank maar toch zie je duidelijk een bolletje nu en dar heb ik normaal niet.

3 jaar geleden

Ik wil dit keer niet veel buikfoto’s maken, voel mij daar niet goed bij. Denk dat ik dit om de 4 weken ga doen.

3 jaar geleden

Ik dacht dat ik de enige was haha ik nu 6 weken .. misschien iets langer, maar heel de dag door een opgeblazen buik! Savonds lekker optijd me huispakje aan of Pyjama 🤣

3 jaar geleden

Reactie op MC1986

Wat een buiken!!! Hier is echt nog helemaal niks zichtbaar met 6 weken
Nee bij mij ook nog niet hoor. Ook 6 weken.

3 jaar geleden

Ik ben nu 5+3. 2e zwangerschap. 18 oktober eerste echo.

3 jaar geleden

7 weken ben ik nu

3 jaar geleden

5w6 , 1e zwangerschap! Zo bijzonder. 13 oktober mijn eerste echo.

3 jaar geleden

Hoezo die buiken zo vroeg!? Hier nog zo plat als een lat 😅 en dat hoop ik zo lang mogelijk te blijven

3 jaar geleden

Hoezo die buiken zo vroeg!? Hier nog zo plat als een lat 😅 en dat hoop ik ...
Same! In de avond natuurlijk wel wat opgezet maar goed dan heb ik ook gegeten en zo.. merk wel dat ik strakke kleding (broeken!) echt niet meer fijn vind zitten maar that’s it. Morgen 8 weken..

3 jaar geleden

Wijde blouse aan om het te verbergen 😅

3 jaar geleden

Hoezo die buiken zo vroeg!? Hier nog zo plat als een lat 😅 en dat hoop ik ...
Ik heb dat ook nog. Je ziet er niet veel van

3 jaar geleden

8+1 weken in mijn 2e ‘goede’ zwangerschap, bij de eerste was ik al snel bol maar nu ben ik toch echt niet meer in staat het te verhullen. Dus heb het vandaag maar verteld op het werk 😂

3 jaar geleden

8+1 weken in mijn 2e ‘goede’ zwangerschap, bij de eerste was ik al snel bol ...
Haha snap ik! Ik wacht er zelf nog even mee. Ik draag gewoon wijde kleding 🤭 Maar aan mijn ouders wel al verteld 😊

3 jaar geleden

1e keer zwanger. Heb nu meer een buikje alsof ik me heb volgevreten bij het onbeperkte buffet.

3 jaar geleden

Ik heb echt een buik staan en ben nog maar 7 weekjes zwanger. Merk dat het echt mijn darmen zijn, zo vervelend. Zie eruit alsof ik al 6 maand zwanger ben af en toe 🙈 meer hier last van?

3 jaar geleden

Vandaag 9+3 💓