1622 Reacties
3 jaar geleden
5+2 en heb gevoel dat het er 2 zijn of al 3 maanden zwanger ben. Foto is van 2 weken zwangerschap toen ik nog geen positieve test had gehad. (2e zwangerschap) maar bij eerste ook al goed zichtbaar vanaf week 5
Nu op vakantie en heb al zwangerschap broeken aan.
Eergisteren wel verteld aan opa en oma’s en oom en tantes omdat ik ook ten huwelijk ben gevraagd dus hadden we 2 nieuwtjes ☺️
3 jaar geleden
Ongeveer 6+4 van de 2e. Ik zeg ongeveer aangezien we nog geen echo gehad hebben. Normaal is mijn buik zo goed als plat. Dus voor mezelf valt het nu best erg op. Daardoor het idee dat andere het ook opvalt en ik het nog wil verbergen. Echter draag ik meestal strakke kleding. Dus opeens losse kleding gaat ook opvallen. Beetje afwisselen dan maar. We gaan nog op vakantie en dan hoef ik even nergens rekening mee te houden. Bij de eerste had ik dit pas bij 12 weken.
3 jaar geleden
Gelukkig zie ik hier ookal heel wat buikjes voorbij komen!! Hier ook zwanger van de 2e en op sommige momenten van de dag heb ik ook echt een buik die ik bij de eerste pas bij 15 weken had... ben niet persee slank maar toch zie je duidelijk een bolletje nu en dar heb ik normaal niet.
3 jaar geleden
Hoezo die buiken zo vroeg!? Hier nog zo plat als een lat 😅 en dat hoop ik zo lang mogelijk te blijven
3 jaar geleden
8+1 weken in mijn 2e ‘goede’ zwangerschap, bij de eerste was ik al snel bol maar nu ben ik toch echt niet meer in staat het te verhullen. Dus heb het vandaag maar verteld op het werk 😂
3 jaar geleden
1e keer zwanger. Heb nu meer een buikje alsof ik me heb volgevreten bij het onbeperkte buffet.