6 Reacties

één jaar geleden

Ons zoontje (19-5) staat sinds 8-8 ook op de wachtlijst voor buisjes. Vanwege al 7 dubbele oorontsteking sinds maart dit jaar 😅 Als die een dubbele oorontsteking heeft, slaapt die inderdaad niet door. Het vocht achter het trommelvlies zorgt voor druk & dat doet gewoon echt heel veel zeer. Ik kan je dus nog niet vertellen of t de oplossing is, want wij wachten ook nog op de definitieve operatiedatum. Maar ik verwacht dat je zoontje er wel beter van gaat slapen, omdat er geen vocht meer achter zn trommelvliezen blijft zitten. Dus de druk verdwijnt

één jaar geleden

Ons zoontje van 28-4-22 krijgt aankomende maandag buisjes en zijn neusamandelen worden geknipt. Hij is ook meer ziek en verkouden dan dat hij lekker in zijn vel zit. En omdat hij veel met open mond loopt en slaapt.

één jaar geleden

Buisjes waren hele verlichting maar slaapproblemen en slaapapneu kwamen hier door de keelamandelen. Die zijn geknipt samen met de neusamandelen. Sindsdien is het beter.

één jaar geleden

Ons zoontje (eind mei 22) heeft sinds half juli buisjes. Hij had ook vocht achter de trommelvliezen en hoorde daardoor onvoldoende voor de taal- en spraakontwikkelijk. Hij heeft sowieso aan 1 oortje matig gehoorverlies vandaar dat hij onder controle is bij audiokogisch centrum. Hij slaapt ook niet hele nachten door. Soms gaat inslapen moeilijk of wordt hij toch nog een keer wakker in avond of nacht. Als hij 1x per week de hele nacht doorslaapt is dat veel. Ik hoopte ook ergens dat de buisjes er misschien voor zouden zorgen dat hij beter slaapt. Maar helaas, bij ons is dit niet het geval. Maar gelukkig hoort hij nu wel weer voldoende voor de spraak- en taalontwikkeling en dat verschil in horen merken we heel goed.

één jaar geleden

Buisjes waren hele verlichting maar slaapproblemen en slaapapneu kwamen hie ...
De keel- en neusamandelen zien er hier goed uit, aldus de huisarts. We wachten het plaatsen van de buisjes af.

één jaar geleden

Reactie op Ap83

De keel- en neusamandelen zien er hier goed uit, aldus de huisarts. We wach ...
Super is ook al wat.. bij ons waren ze graad 4. Prof heeft slaaptesten aangevraagd, wij dachten dat ze gewoon een slechte slaper was. Blijkt dus niet