72 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Anne-Wil36

Mijn collega's willen personeelsuitjes doen... Er was al een BBQ toen ze dr ...
Ik vind wel dat ze dat moeten kunnen. Het is tenslotte ook zijn baby en er gaan sowieso momenten komen dat hij er ook alleen voor moet zorgen. Maar je moet doen waar je je het beste bij voelt.

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Anne-Wil36

Mijn collega's willen personeelsuitjes doen... Er was al een BBQ toen ze dr ...
Ik zou zelf ook niet een nacht weg gaan nu omdat ik zelf niet zo lang weg wil zijn bij mijn baby. Echter ik vind zeker wel dat kinderen bij hun eigen vader thuis zouden moeten kunnen zijn. Een vader past ook niet op z’n eigen kinderen, dat is gewoon zorgen voor/opvoeden. Het is ook zijn kind😉

één jaar geleden

Ik baal dat het met mezelf niet zogoed gaat. Zowel geestelijk als lichamelijk. Het moeder worden en zijn, diverse ziektes gehad en mijn kleintje blijkt cf te hebben. Alles bij elkaar pfff. Gelukkig doet mijn kleintje het fantastisch, groeit goed en is echt vrolijk. Nu ik nog (ja ik heb hulp dus het gaat heeeel langzaam weer stapje bij stapje beter). Aan alle moeders een dikke knuffel!

één jaar geleden

Reactie op Anne-Wil36

Mijn collega's willen personeelsuitjes doen... Er was al een BBQ toen ze dr ...
Een nacht weg is wel wat veel, maar ik had gister ook een personeelsuitje en ik laat mijn zoontje met een gerust hart achter bij zijn vader. Hij is prima in staat ons zoontje alleen te verzorgen (eten geven, douche en op bed brengen). Ik zou dan ook zeker wel 2 dagen weg durven gaan, is het niet dat ik er absoluut geen behoefte aan heb en ik het heerlijk vind om met zijn drieen thuis te zijn

één jaar geleden

Reactie op MVisser96

Een nacht weg is wel wat veel, maar ik had gister ook een personeelsuitje e ...
Helemaal eens! Z’n papa heeft momenteel geen werk en neemt de grootste zorg op zich! Dat vertrouw ik hem meer dan 100% toe! Een nachtje weg zou ik zelf ook te veel vinden idd maar dat is persoonlijk. Ik ga wel in maart 2 nachtjes weg met mijn vriendinnen. Dat duurt nog even ☺️

één jaar geleden

Reactie op Anne-Wil36

Mijn collega's willen personeelsuitjes doen... Er was al een BBQ toen ze dr ...
Hangt van je partner af… overdag is bij ons ook geen probleem. Maar mijn vriend slaapt haal vast dus die hoort snachts niets. Voor mezelf is 2 dagen dan niet mogelijk. Maar als je partner dit allemaal perfect kan, waarom niet? Je hebt ook recht om even stoom af te blazen.

één jaar geleden

Reactie op Anne-Wil36

Mijn collega's willen personeelsuitjes doen... Er was al een BBQ toen ze dr ...
Ik vind het ook raar als een vader dat niet kan opvangen, behalve natuurlijk bij borstvoeding. Maar ik zou dat niet zomaar zeggen als er geen mening gevraagd wordt. Iedere situatie is zo anders. Als het voor jou niet goed voelt nu moet je het gewoon lekker niet doen. Hier zou het wel kunnen, vriend werkt ook 1 dag minder dus is dan ook hele dag alleen thuis met de kinderen, maar ik heb er zelf nog geen behoefte aan.

één jaar geleden

Bemoeizucht van sommige mensen irriteer ik mij aan. Mensen die denken te weten wat het beste is voor ons kind. Tips vind ik niet erg maar de manier waarop sommige mensen iets brengen.... En ik erger mij eraan dat vaak het eerste wat mensen zeggen als ze de kleinste zien: wat is hij wit ..... En dat ook vaker zeggen. Is een halfbloedje en broer en zus zijn inderdaad donkerder maar sommige mensen doen alsof het heel erg is

één jaar geleden

Reactie op Jaroki

Bemoeizucht van sommige mensen irriteer ik mij aan. Mensen die denken te we ...
En ook elk kind is anders. Mijn dochter kon ik overal te slapen leggen. Zalig! Maar onze zoon nu… rampzalig. En dan krijg je te horen van andere “je moet dat gewoon maken anders leren ze het niet” Eumh nee niet elk kind vind het fijn. En ook ik wil geen kind dat hysterisch aan het huilen is.

één jaar geleden

Reactie op miss J1987

En ook elk kind is anders. Mijn dochter kon ik overal te slapen leggen. Zal ...
Yep. Gewoon laten huilen s nachts dan slaapt hij vanzelf door. Nee dat werkt bij onze niet, blijft gillen tot de fles in zijn mond zit. Oke het zou fijn zijn als hij door zou slapen, maar zo heel raar is het niet dat ze op deze leeftijd nog niet doorslapen.

één jaar geleden

Reactie op Jaroki

Yep. Gewoon laten huilen s nachts dan slaapt hij vanzelf door. Nee dat werk ...
Helemaal met je eens, mijn moeder “ja maar laat die maar wat huilen dat kan geen kwaad”, ja voor 5 min (nog niet zelfs) en dan gaat dat over naar krijsen. Dat laat ik niet toe. En is net of tegenwoordig mogen de kinderen snachts niet meer wakker worden. Het kan dat die er nog behoefte aan heeft hè! Waarom ook ni 🤷🏻‍♀️ Is dat leuk voor de ouders; nee 🙈 maar alles voor mijn zoon (en dochter, maar die slaapt al 7 jaar door 🤣)

één jaar geleden

Reactie op Jaroki

Ik vind het ook raar als een vader dat niet kan opvangen, behalve natuurlij ...
Het is inderdaad een persoonlijke mening... misschien ook een wens: zo van... 'als ik een kind had dan zou ik het zeker wel doen'. Ze begint echt heel snel te huilen als ik er niet ben... maar ja. Is niet leuk om daar discussies over te voeren.

één jaar geleden

Reactie op Jaroki

Yep. Gewoon laten huilen s nachts dan slaapt hij vanzelf door. Nee dat werk ...
Wij laten ons kind ook niet huilen hoor. Ze slaapg heel diep totdat ze inderdaad weer een fles wil. Ze kan lang blijven slapen

één jaar geleden

In het verlengde stukje van slapen… dat mensen de hele tijd zeggen als ze ietwat aan het jengelen is of ze niet moet slapen. Nee ze heeft gewoon honger / wil aandacht of juist even lekker spelen. Een baby hoeft niet de hele dag te slapen. We hoeven niet de hele dag te proberen haar in slaap te krijgen. Ik weet niet waarom maar ik vind dat zo mega irritant . Poeehhh die moest er even uit 😂

één jaar geleden

Reactie op Anne-Wil36

Het is inderdaad een persoonlijke mening... misschien ook een wens: zo van. ...
Dat is vaak het probleem, dat sommige mensen zonder kinderen precies weten wat ze wel en niet zouden doen. Opvoeden is echt niet zo makkelijk als sommige mensen denken. Onze kleine van 3 jaar zit nu ook af en toe op de tablet bijvoorbeeld als ik even iets met de kleinste moet doen. Ben ik ook geen voorstander van maar soms doe je toch dingen die niet 'perfect' zijn.

één jaar geleden

Reactie op miss J1987

Same here meid. Is 1x 4 nachten achter elkaar. Toen dacht ik “yes eindelijk ...
Ah hier ook weer snachts er uit vannacht rond 3:00 en gister rond 1:30…

één jaar geleden

Even mee klagen hoor! Ik ben dat bemoei van familie zo zat; laat maar huilen hoor / je verwend haar teveel.. laat haar maar doen.. zulk soort opmerkingen. Het is ons dochtertje en wij doen het op onze eigen manier. Ik laat mijn meisje niet huilend in slaap vallen! En als er wat is dan voel ik dan snel aan. Ze wordt nu ook weer wakker snachts 😕Ik geef dan een klein flesje als knuffelen / wiegen niet helpt. Maar we zaten in zo een fijn ritme.

één jaar geleden

Reactie op Anne-Wil36

Mijn collega's willen personeelsuitjes doen... Er was al een BBQ toen ze dr ...
Ik vind zeker dat vaders dat moeten kunnen. Maar ik was vorige week 3 (!) Nachten weg voor een congres. Wij dachten ‘moet toch kunnen’ nou.. nooit meer! Naast het missen (hij mij ook 🥰) en schuldgevoel, was het gewoon voor ons allebei zwaar. Je bent een team en dan moet 1 alles doen. Daar hebben we een week later nog last van. Dus ik kan alleen maar zeggen, alleen doen als het écht heel belangrijk voor je is. Mag ik ook even klagen dat ik gewoon wil klagen! Fijn topic dus!! Ik ben al die oplossingen en het meedenken van mensen zo zat.. ik weet ook wel hoe het ook kan, maar zo doen wij het niet en het is soms gewoon veel en zwaar! 😤

één jaar geleden

Zoon gaat een nachtje logeren, want papa en mama hebben een leuk feestje bij vrienden. Lig ik al in bed met buikgriep..😭

één jaar geleden

Als mijn partner en stiefzoon slapen , ga ik echt een keer zoveel kabaal maken dat ze het een keer snappen. ALTIJD moeten zij als de kleine slaapt toevallig boven zijn , met deuren smijten , hard praten tegen elkaar , gamen boven en ga zo maar door. Wordt er ZO moe van en ZO pissig 😠😡