10 Reacties
één jaar geleden
Ik ben niet zwanger maar herken het helemaal en vind dit ook heel erg vermoeiend. Ben s’avonds zo blij als mijn man thuiskomt! Het hoort bij de leeftijd en allles is een fase maar pfft! Hopelijk wil de kraamvisite ook een beetje met grote zus spelen! Verder veel succes! (En toch ook plezier want het is toch ook wel heel bijzonder met weer zo’n kleine erbij!)
één jaar geleden
Dit hoort allemaal bij sprong 9. Hier ook alleen maar aandacht willen en opgetild worden. Snap dat het doodvermoeiend is als je hoogzwanger bent. Helaas is het een fase en moeten we er even doorheen
één jaar geleden
Reactie op NicoleS91
Laat ze nu net ook in de fase zitten dat ze heel eenkennig is dus als de kr ...
O ja dat is lastig! Hier is ook niet iedereen goed. Mijn ouders kent ze goed en die vind ze geweldig om mee te spelen maar vab de week was er een vriendin van mij en dat vond ze niet zoveel
één jaar geleden
Heel herkenbaar. Mijn zoontje is bijna 14 maanden en dit gedrag vertoont hij denk ik al 2 maanden bij mij. Ik vind het het ook zo ontzettend vermoeiend. Hij kan totaal niet meer alleen spelen. Ben al blij als hij mij 5 minuten uit het oog is verloren, maar dan begint het weer. Jengelen, zeuren, aan mijn been hangen, huilen als ik hem niet op til en als ik hem wel op til is het ook niet goed. Hoop echt dat het gauw beter wordt 😅
één jaar geleden
Ik herken dit heel erg van de laatste weken zwangerschap! Mijn kinderen voelden echt aan dat er iets stond te veranderen en werden daar heel aanhankelijk van..
Mijn dochter is nu ook 14 maanden en heeft dit totaal niet, ben nu ook niet zwanger. Dus krijg het idee dat het misschien te maken heeft met die laatste fase?
één jaar geleden
Overigens wel heel vermoeiend idd! Ik had bij mijn laatste zwangerschap low impact activiteiten lijstje gemaakt voor mezelf. Wat zijn dingen die ik nog kan die mijn kinderen ook leuk vinden om te doen? Bij ons was dit o.a.:
Boekjes lezen
Kleien
Kleuren of knutselen
Heel veel puzzelen
Spelletjes doen (Ik had een hele lading spelletjes bij de kringloop gehaald)
Wat nieuw speelgoed (ook van de kringloop) waar ze zichzelf even wat langer mee konden vermaken want nieuw dus nog extra leuk..
Koekjes bakken, in de laatste weken werd dat zanddoekjes kopen en die zelf versieren 😂
Je begrijpt t idee wel denk ik, heel veel dingen die je bij wijze van zittend kan doen zonder dat je van je plek hoeft.