3 Reacties
茅茅n jaar geleden
Helaas recent ook meegemaakt met onze dochter. Wij wasten na elke luier de billen goed af met vochtige doek (met water), daarna goed droogdeppen en steeds weer bepanthen insmeren. Bij onze dochter werkt dat best goed. Maar ging pas na 2 dagen echt over, met dus heel vaak en ook veel smeren. Tot die tijd steeds hard huilen bij verschonen, omdat het pijn deed. Heel naar. Succes ermee!
茅茅n jaar geleden
Mijn dochtertje heeft ook hetzelfde door de tanden die doorkomen ik gebruik ook daktozin fie werkt perfect voor mijn dochter maar tijdens het verschonen is het echt dramatisch hard huilen en diet dat niet graag vroeger zegt altijd dat kaka heeft gedaan en wandelen naar toilet (daar waar ik haar pamper ververs) maar nu niet meer..
茅茅n jaar geleden
Oh heel sneu! Wij hebben dit laatst ook een paar dagen gehad. Ook doordat er 2 kiezen doorkwamen. Wij smeerden baby billen zalf van dr. Leenarts en/of poeder van Weleda. En goed laten luchten en niet afnemen met billen doekjes maar alleen met water. Dus wij hebben ons zoontje ook regelmatig even onder de douche afgespoeld.