5 Reacties

één jaar geleden

Slaapt ze thuis wel eens in een camping bedje? Mijn dochtertje wou daar namelijk ook niet in slapen, toen thuis ook af en toe in het camping bedje gaan leggen en nu slaapt ze overal

één jaar geleden

Ik weet niet of jullie dat al doen... Onze zoon wilde ook niet slapen bij opa en oma in de slaapzak van hen.. Toen onze slaapzak meegenomen en sliep hij zo. Waarschijnlijk was het de geur, want als ik de slaapzak van opa en oma was met ons wasmiddel, slaapt hij wel in die slaapzak.

één jaar geleden

Mijn dochtertje ze slaapt alleen in haar kamer op haar bed. Als ik ergens gaan blijft ze wakker en wil niet slapen. Dus blijft ze zo wakker tot als samen op een bed gaan slapen het is moeilijk maar wordt ze heel moe een irritante maar gelukt wel.

één jaar geleden

Reactie op ancm

Slaapt ze thuis wel eens in een camping bedje? Mijn dochtertje wou daar nam ...
Nee ze slaapt thuis alleen in haar eigen bedje. Dit weekend blijft ze weer een dagje bij mijn schoonouders en als we haar weer op komen halen dan zijn we van plan get bedje mee naar huis te nemen. Dan zetten we het camping bedje in haar kamer en gaan we haar daar overdag in laten slapen. Ik weet alleen niet of het misschien handiger is om af te wisselen tussen haar eigen bed en camping bedje. Want ik wil natuurlijk ook niet dat ze uiteindelijk alleen nog maar in het campingbedje wilt slapen haha.

één jaar geleden

Hier een zoon (middelste) die daar moeilijk in is. Ook op vakantie eerst echt drama. De eerste nacht was het echt zoeken naar hoe hij wel wilde gaan slapen. Ik dus met de oudste in het stapelbed en de jongste, toen 3 maand in de wandelwagen ernaast... Hij bij zijn vader in bed, op mijn plekje... Campingbedje in eigen kamer, campingbedje bij zijn zus, onderin het stapelbed bij zijn zus, werkte allemaal niet. We wisten dit, dus waren niet ver weg gegaan. Maar we vonden een manier die werkte gelukkig