8 Reacties
één jaar geleden
Allereerst gefeliciteerd!
Ik heb de youha geprobeerd, gekocht via Ali, 1 voor 50 euro geloof ik. Ik heb een grote cupmaat (f/g) En het werkte voor geen meter 😅 daarnaast kwam het tuitje waar de melk uit kwam laag in de kolf uit, dus wanneer je over dat punt qua melk kwam liep het niet goed meer vol. Terwijl er nog heel veel bij zou moeten kunnen, of ik deed wat verkeerd. Lang verhaal kort, hier was het niks. Zittend lukte t al amper, lopend had denk ik helemaal drama geweest. Maar wellicht had dat met cupmaat te maken.
één jaar geleden
Ik heb wel de Elvie (dus daar zit je niet op te wachten), maar het hele concept draadloze kolf vind ik FANTASTISCH. Het heeft me zoveel vrijheid gegeven en vond het daardoor veel beter vol te houden. Kolf in je bh en ondertussen kun je wat anders doen (al is het een boek lezen of even ontspannen met je ogen dicht). Maar heb het ook gebruikt als het nodig was tijdens het koken, voeden (overproductie in begin, dus om de druk van één borst te halen) of zelfs tijdens een borrel met vriendinnen. Dus zou het iedereen aanraden. Ik ken anderen met positieve ervaringen over de Youha, wellicht is dat een optie.
één jaar geleden
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb Youha The Ins geprobeerd, inderdaad een top concept. Maar ik vond het lastig om hem goed op de tepel te plaatsen. Tevens kolfde ik vervolgens nog gerust 30cc na met mijn andere (Horigen Chicture met 3d schilden) kolf. Dus uiteindelijk de Horigen weer volledig gaan gebruiken. De Youha was ook niet prettig voor mijn tepels. Een vriendin van mij was daarentegen supertevreden met de Youha.
één jaar geleden
Toch een ongevraagde Elvie-tip: ik heb het apparaat tijdens een fikse afprijzing gekocht en dan voor hetzelfde bedrag doorverkocht. (380 voor de losse dubbele, heel vaak op de webshop van Fun)
Heeft amper 2 dagen online gestaan en ik had meerdere bieders.
De dienst na verkoop van Elvie is trouwens geweldig. Ik had een schild gekookt en die was helemaam grauw geworden. 2 paar nieuwe opgestuurd gekregen. Ook een lichtje in het toestel die afweek.. een volledig nieuw toestel opgestuurd gekregen + nog wat extra's.
Verder is het draadloos kolven helemaal geweldig, onopgemerkt kon ik op resto, op het werk, bij bezoek,... kolven. Alles voelde heel natuurlijk aan.
één jaar geleden
Ik heb de Nutrea Easyflow (x2), besteld op bol.com. Ik geef nog steeds borstvoeding (13m) en kolf dus nog steeds 1x per dag op werk. De kolf op zich past goed in een voedingsbh maar ik heb deze vooral genomen omdat er iets meer ml in paste dan in andere varianten en ik een hoge productie had. Bol.com staat vol met goedkopere varianten en met wat geluk staan er reviews bij.
één jaar geleden
Ik heb de Medela maxi swing met zo'n handsfree kolf bh. Er zit een clipje aan waarmee je hem aan je broekzak kan hangen. Met oplaadbare batterijen erin kan ik er gewoon mee rondlopen, brood smeren, tanden poetsen etc. Een peuter oppakken of echt bukken om de vaatwasser uit te ruimen is wel lastiger wegens de flesjes die aan de voorkant hangen. Wellicht dat dit echter ook al voldoende is voor je.