7 Reacties

één jaar geleden

Mee laten blazen naar het rode licht 🤭 dan zijn ze afgeleid en als het op groen springt heel enthousiast zijn 🤣🤣

één jaar geleden

Heb je het stoeltje al met gezicht naar voren? Bij ons hielp dit echt. Daarvoor vond ze het ook nooit leuk

één jaar geleden

Reactie op chch1990

Heb je het stoeltje al met gezicht naar voren? Bij ons hielp dit echt. Daar ...
Staat al maar voor 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Reactie op 1kiekeboe1

Mee laten blazen naar het rode licht 🤭 dan zijn ze afgeleid en als het op ...
Zal eens proberen 😉

één jaar geleden

Geen raad maar wel hetzelfde probleem. Auto rijden is bij ons altijd drama. Voora als we stil staan inderdaad. Maar ook tijdens het rijden helaas. Het enige wat bij ons helpt is de iPad mee. We hebben een iPad houder aan de achterkant van de stoel hangen en dan zetten we een filmpje op. Anders is het de hele rit krijsen. Ik wou dat heel lang niet doen maar ik heb me er bij neergelegd. Elke keer die strijd aan gaan in de auto kon ik niet meer tegen

één jaar geleden

Bij ons staat het stoeltje al heel lang naar voren, maar het is nog drama. Laatst zijn we op vakantie geweest en hadden we ook een Ipad achterin gedaan, speelgoed, boekjes maar niks is goed. Ipad is niet interessant. Gevolg is continu gehuil in de auto, de reden weten we niet. Slapen doet ze absoluut niet in de auto. We hebben er een hekel aan om een autorit te moeten maken. Zelfs een klein stukje is al krijsen

één jaar geleden

Reactie op NicoleS91

Bij ons staat het stoeltje al heel lang naar voren, maar het is nog drama. ...
Bij ons is het enkel als we te lang stil staan maar dat alleen is al hel. Vorige week probeerde ik de trucjes van “wuif eens naar de auto’s” dat hielp een beetje… als de mensen terug wuifden 😅