7 Reacties
één jaar geleden
Hier wordt ook niet zo goed gedronken. Wel 2 flessen melk op een dag. Verder een rietjesbeker met water of lauwe thee. Die staat altijd op tafel waar hij bij kan en ik biedt het ook regelmatig even aan. Alle slokjes zijn mee genomen denk ik dan.... maar meer dan 1,5 rietjesbeker gaat er ook niet in. Hij eet wel goed fruit en daar krijgt hij natuurlijk ook vocht uit. Hij heeft wel plasluiers en ziet er niet uitgedroogd uit, dus volgens mij komt het wel goed...
één jaar geleden
Hier de laatste tijd ook niet meer.. maar even OF..mijn zoontje is nu flink verkouden en het klinkt alsof hij keelpijn heeft.. dus misschien was het een voorbode.. voordat ie slecht ging drinken zat hij ook vaak met z'n hand in z'n mond of achter in z'n keel. Dat misschien opgevallen?
OT:Wij geven ons zoontje nu gewoon heeeeele verdunde Ranja ipv water of gewoon melk, dit drinkt hij wel op. Liever IETS drinken dan niets drinken. Dus kijk vooral naar wat je kindje lekker vind en verdun het met water
één jaar geleden
Dit hebben wij ook! Een hele tijd dronk hij overdag echt niets (behalve ‘s avonds en ‘s ochtends wat melk). Water moet hij weinig van hebben.. Ik doe nu gewoon wat biologische diksap in z’n beker, daardoor drinkt hij die beker sowieso leeg! Heb ook liever dat hij wat drinkt (dan maar een druppel diksap). Op dagen dat hij echt nog weinig drinken op heeft, geef ik hem ook weleens een pakje Wicky (zonder toegevoegde suiker).