8 Reacties

één jaar geleden

Ik volg even mee. Mijn dochter 11 maanden is net hetzelfde. Al drinkt zij wel enkele mini slokjes water na haar eten.. maar qua melk komt ze ook niet meer eens aan 300ml per dag… ze drinkt van fles van 180 soms de helft uit dan mogen we al blij zijn eigenlijk 😅🙈

één jaar geleden

Ik volg ook! Precies hetzelfde probleem hier.

één jaar geleden

Hier ook hetzelfde probleem onze dochter is ook 11 maanden. Wij gaan in juni op vakantie naar Turkije dus ik hoop dat ze voor die tijd toch echt gaat drinken... Ik volg ook even mee😕

één jaar geleden

Leren drinken werkte bij mijn zoontje goed toen ik met water aangelengde yoghurt gaf uit een open beker… dan vloeit het wat langzamer, was een tip van het consultatiebureau toen. En dan mocht hij het zelfstandig drinken uit een oefenbeker.

één jaar geleden

Ik heb geen tips, omdat dochter gelukkig goed drinkt. Ik snap dat je je zorgen maakt. Misschien tussendoor lepeltjes water aanbieden zodat ze in elk geval iets van vocht binnen krijgt?

één jaar geleden

Onze zoon wilde ook niks drinken, tor het bijna uitdrogen toe! Kreeg als tip van de kinderarts, om een klein beetje raak ranja zero in een beker te doen met lauwwarm water . En hij drinkt dit super goed mischien het drinken warm maken?

één jaar geleden

Mijn zoontje (11) mnd drinkt niet meer bij mij. Alleen in de avond een papfles van 240 ml gaat er goed in. Hij eet wel veel! Mijn gevoel zei ook dat hij echt meer moet drinken overdag dus ik heb hm toch wat water gegeven met een beetje diksap (heb alles qua thee, water et geprobeerd) in een beker met rietje en hij drinkt echt bizar veel! In t begin nog niet maar nu drinkt hij zo een hele rietjes beker leeg! Ik wou niet echt suiker aan hem geven. Maar dit zin natuurlijke suikers en als je er niet te veel in doet is het niet al te zoet! Verder heb ik van al mijn familie leden (met veel kleine kinderen) en van m'n arts gehoord, als een kind wil drinken dan drinkt het wel.m tuurlijk moet je het wel blijven aanbieden. Ik zou toch ook echt wat water proberen te mensen in t eten als het kan!

één jaar geleden

En yoghurt als ontbijt geven is ook top, kan je ook altijd nog wat water in doen!