Mijn dochter is nou 11 maanden en wil nog steeds echt geen druppel drinken... Ze drinkt nou twee flessen op een dag maar die gaan niet leeg.. Vandaag heeft ze in totaal 60 CC gedronken en en het is inmiddels 14 uur 's middags... Ik ben gestopt met de fruit en groente hap en ze eet nou volledig alles in stukjes dus eet nou 's ochtends stukjes fruit's middags een boterham einde van de middag stukjes tomaat of komkommer en 's avonds eten met de pot mee... en anders 's avonds voor het slapen nog een flesje van 180 maar die gaat vaak ook niet helemaal leeg... Ze drinkt dus echt minder als 300 ML op een dag... nou bied ik bij elke maaltijd water of ranja aan of koude thee, en ik heb dit al geprobeerd in een 360 graden beker, een open beker, een rietjes beker, een tuitbeker, een glas en in de fles maar ze wil gewoon echt uit geen één beker drinken zelfs niet een slokje...
De fles krijgt ook echt steeds minder interesse en ik merk dat de ontlasting nu wat harder aan het worden is... Ze moet gewoon gaan drinken en ik ben eigenlijk niet van het principe om bijvoorbeeld een fruithapje of een yoghurtje te geven in plaats van drinken... Ze moet gewoon gaan drinken
Hebben jullie nog tips?