12 Reacties
één jaar geleden
Mijn zoontje(10 maanden) drinkt water uit de nuby beker.
https://www.bol.com/nl/p/nuby-flip-it-antilekbeker-met-handvatten-2-pack-blauw-groen-240ml-12m/9300000100814942?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Ik heb er toen 1 op de 9 maanden beurs gehaald beviel erg goed ! ik doe er soms knijpfruit in met een klein beetje water dat vind hij heerlijk
één jaar geleden
Onze zoon wilde ook niks anders dan de bv! 3x 150 meer wou hik absoluut niet . Water/thee 2 a 3 slokjes en dan klaar.
Contact gehad met het cb. Op hun advies, drupje raak ranja zero in de zelfde fles als zijn bv met lauw water.
Zo'n zelfde fles bijgekocht. Helemaal vol gedaan 260cc met een drupje ranja hij drinkt met gemak 3 flessen vol leeg over de gehele dag .Moet hem zelf hierin remmen.
één jaar geleden
Dit had ik kunnen schrijven. Hier hetzelfde! Ook de fles hoeveelheden. Verder een mega goede eter. Ze snapt het principe van uit een rietjesbeker drinken, pakt vaak die van haar zus, maar het blijft bij paar sokjes. Denk dat 100 cc op een dag veel is.. dus lees even mee!
één jaar geleden
Reactie op ABCDF
Onze zoon wilde ook niks anders dan de bv! 3x 150 meer wou hik absoluut nie ...
Ranja uit de fles heb ik 1x geprobeerd, daarna heeft ze 2 dagen lang elke fles geweigerd... dus iets anders dan melk komt hier niet meer in de fles😅
één jaar geleden
Dit had ik kunnen schrijven. Hier hetzelfde! Ook de fles hoeveelheden. Verd ...
100 cc!? Dat haal ik hier echt niet hoor!
één jaar geleden
Onze zoon drinkt 3 flessen van 180ml+6
En daarnaast drinkt hij de ene keer 150ml water over een hele dag verdeeld en de andere keer 60ml water over de hele dag verdeeld. Ook maakt het niet uit of we diksap geven, dat drinkt hij niet in ene meer.
Hij drinkt wel echt alleen uit gewone glazen en bekers.
één jaar geleden
Ons meisje drinkt uit een München beker..vind ze helemaal geweldig. Ze drinkt water zonder toevoegingen. Gemiddeld.2 flesjes van 150ml. Soms zelfs 3. Dan rem ik haar hierin dat niet teveel wordt. Weet ook niet wat gemiddeld is. Maat verder krijgt ze nog bv op verzoek. En 2x pap met 150 ml nutrilon
één jaar geleden
Reactie op Isabella0111
Ons meisje drinkt uit een München beker..vind ze helemaal geweldig. Ze drin ...
Sow dat is flink! Hier wil ze nog steeds niks anders drinken dan melk, maar ook de flessen worden minder... ze drinkt nu sochtends rond de 120, met de lunch vaak maar 20-50, en savonds rond de 180...
Ben gaan oefenen met pakjes appelsap, zodat ik wat mee kan knijpen om wat uit het rietje te krijgen... mn zoon snapte het rietje na 1 pakje appelsap, hier zijn we een pakje of 6 verder en snapt ze het rietje nog steeds niet... (ze vind de appelsap erg lekker maar ze heeft gewoon echt geen dorst...)
één jaar geleden
Sow dat is flink! Hier wil ze nog steeds niks anders drinken dan melk, maar ...
Ja ok ben begonnen met een mam train bekertje. Daar deed ik eerst beetje roosvice in en dat dronk ze makkelijk weg. Daarna heb ik op advies een munchkin bekertje gehaald. Gestopt met toevoegingen en ze dronk makkelijk weg. Ik weet natuurlijk ook niet hoeveel ons meisje uit de borst drinkt. Pap elke ochtend sws met 150 ml nutri avond doe ik niet standaard. Verder eet ze ook goed. Wellicht kan he met roosvice proberen. En misschien vind ze zo'n munchkin bekertje wel interessant.
één jaar geleden
Reactie op Isabella0111
Ja ok ben begonnen met een mam train bekertje. Daar deed ik eerst beetje ro ...
Zon munchkin beker hebben we een aantal weken geprobeerd maar daar doet ze niks mee (behalve weggooien)... tuitbekertje wil ze ook niet...
Dat mam train bekertje heb ik even opgezocht, is dat ongeveer hetzelfde als drinken uit de fles? Of wat voor bovenkantje zit daarop? Kan dat niet duidelijk zien op de foto's
één jaar geleden
Ik ben begonnen met water in shotglaasjes aan te bieden.
Gewoon bij elke “vaste” voeding. Ze begonnen op het glas te kauwen en nu ben ik overgestapt naar gewone open bekers van Mushie.
Op de opvang krijgen ze munchkin beker.
Ik blijf het gewoon de hele dag door aanbieden, de ene dag drinken ze meer als de ander. Ik merk wel dat ze het opeens door hebben en soms echt hele teugen leegdrinken.
Ik denk dat ze 2 a 3 bekertjes per dag leegdrinken, maar dat kan een dag later weer amper 1 zijn hoor.
Ik maak me er niet al te druk om, mijn jongens eten echt mega veel fruit op een dag, dat vinden ze lekkerder dan een boterham (die krijgen ze ook hoor haha). Daar zit veel vocht in, en op dagen dat ze minder water drinken, drinken ze meer melk. Lost zich zelf wel op!