6 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben la Roche possay gesmeerd tussen de haren. Dit voornamelijk voor de berg toentertijd. Maar wanneer we zien dat het toch droger wordt of er wordt gekrabd. Dan smeren we weer.

één jaar geleden

De bodylotion? Die heb ik wel in huis voor haar lichaam, maar ik dacht mosschien is er een oplossing die wel geschikt is voor de hoofdhuid? En ook, vroeg me af of het eventueel aan de shampoo kan liggen?

één jaar geleden

Zou het ook niet aan het warme weer kunnen liggen? Mijn dochtertje zweet heel snel waardoor haar haren nat worden en zodra dat begint, begint ze ook hard aan haar hoofdje te krabben. Geen tips sorry!

één jaar geleden

Zou het ook niet aan het warme weer kunnen liggen? Mijn dochtertje zweet he ...
Ja klopt, bij mij ook. ik kuis haar hoofdhuid dan wel steeds af met een nat washandje en dan droog ik haar hoofd, en dat was ook wat ik eerst begon te denken..want idd hoofdje zweet dan. Maar omdat ik dan toch schilfers zag onder de douche twijfelde ik of het enkel daardoor zou komen. En nu je het zegt; het is begonnen bij hitte.

één jaar geleden

Reactie op Eendje32

Ja klopt, bij mij ook. ik kuis haar hoofdhuid dan wel steeds af met een nat ...
Ja sneu is dat ook he met deze hitte.. misschien krabt ze dr huidje kapot en komen daar de schilfers vandaan. Heeft ze geen berg?

één jaar geleden

Ja sneu is dat ook he met deze hitte.. misschien krabt ze dr huidje kapot e ...
Ze heeft vroeger last gehad van berg, dan was dit wel weg. Dan heel soms heeft ze drie inni minni kleine plekjes berg, amper waar te nemen dus tis niet dat het volledig weg was maar ja kzag wel drie kleine plekjes.