8 Reacties

één jaar geleden

ja, soms lacht ze in haar slaap, soms zegt ze een paar woordjes en ook wel eens een huiltje

één jaar geleden

Hier ook wel soms 2 tot 3 keer. Flesje inderdaad schone luier en kan daarna weer verder slapen. Weet niet of het dromen zijn maar die van mij lijkt wakker te zijn even… Bij ons is dit geen sprongetje hoor maar een tijdje zo en heeel erg vermoeiend.

één jaar geleden

Hier ook weer sinds 2 weken. Heb het idee dat ze dan een nare droom of iets heeft gehad.

één jaar geleden

ja hier ook. soms beetje huilen, soms lachen, soms woordjes zeggen. ik denk ook dat het dromen zijn. soms stopt het vanzelf. soms moet ik er even heen om te troosten. maar zo lang ik geen poep ruik, komt zr dr bedje niet uit 😁 Ben je niet bang dat het flesje een gewoonte gaat worden?

één jaar geleden

Helaas hier al 6 weken. Gillend wakker.. flesje helpt soms wel, soms niet.. moeilijke periode..

één jaar geleden

mijn zoontje van 21 maanden heeft dit rond 20 maanden ook enkele weken gehad, denk een sprongetje

één jaar geleden

Ik kreeg ook als tip om het bedje tegen een “binnen muur” te zetten. Ivm aard stralen. Het proberen waard. Hier ga ik het vanavond voor het eerst proberen. Ben benieuwd

één jaar geleden

Reactie op Bertje-225

ja hier ook. soms beetje huilen, soms lachen, soms woordjes zeggen. ik denk ...
Helaas dat het zo geworden als ik gewoon haar troost werkt het niet vraagt ze nu zelf op melk maar die laatste dagen wordt ze niet meer wakker op de nacht maar toch vroeger om 6 uur