22 Reacties

één jaar geleden

Hier ook even gehad. Met grotere rompers geen problemen meer (zodat de luier meer ruimte heeft om uit te zetten) kan ook toeval geweest zijn hoor maar je kunt het proberen

één jaar geleden

Ik heb nu 2 luiers over elkaar gedaan 😂 ben benieuwd morgen vroeg, Weet anders ook niet meer …

één jaar geleden

Onze zoon lekt steeds door zijn luier als hij het te koud heeft 's nachts. Vreemde tip, maar misschien kan dit bij jullie ook het geval zijn?

één jaar geleden

Wij doen altijd een luier en daar overheen een luierbroekje achterstevoren. Dan blijft hij droog. Met een grotere maat luier merkten we weinig verschil. Onze zoon lekt altijd door aan de buik kant.

één jaar geleden

Je zou een wolbroek erovereheen kunnen proberen. Hielp bij ons al een hele hoop over een wegwerpluier. En sinds we ook wasbare nachtluiers hebben is hij helemaal nooit meer nat. Werkt echt super!

één jaar geleden

Ik had dat ook nu 2 luiers aan en 1 achterstevoren niet nat meer geweest

één jaar geleden

Wij hebben snachts de luierbroekjes van pampers dry nite, dat hielp bij ons

één jaar geleden

Slaapt ie op z'n buik? Ik deed de luier van m'n dochter andersom aan en de rand bij d'r buik naar binnen vouwen.. dit geeft net wat extra bescherming..

één jaar geleden

Je zou voor de nacht een wasbare luier kunnen overwegen.

één jaar geleden

Hier ook vaak nat, van alles geprobeerd. Maar doe nu 2 luiers over elkaar waarvan de buitenste achterstevoren. En een grote romper of een romper verlenger er tussen zodat de luier ruimte heeft om uit te zetten. En 8 van de 10x issie nu droog 's ochtends.

één jaar geleden

Hier ook in fases gehad met de oudste, toen gebruikte we extra inleggers van pampers. Dit was top!

één jaar geleden

Een grote romper kan helpen. Zit maat 6 ook wel goed bij je kindje? Als die te groot is, kan het ook gaan lekken. Hier ook een zoon die vaak nat was. We gebruiken een maat 5 pampers baby dry night pants en een maat 6 berengoede luier van de ah over elkaar. Sinds we de avondfles aan het afbouwen zijn, komt het ook minder vaak voor. Tenzij hij weer meer water gedronken heeft eind vd middag/begin vd avond. Als hij veel drinkt, geven we hem die 2 luiers over elkaar. Als hij normaal de hele dag door drinkt, heeft hij tegenwoordig weer genoeg aan alleen die ene pamper luier.

één jaar geleden

Ik had dit bij mijn zoontje ook, ik kwam bij het kruidvat luierbroekjes tegen, maar dan voor in de nacht. Overdag heb ik 4+ gewone luiers, die nachtbroekjes zijn maat 5. Sinds wij deze gebruiken is hij elke ochtend droog! Hopelijk werkt dit voor jullie ook!

één jaar geleden

We doen er een luierbroekje maat groter overheen. Bij ons de beste tip geweest

één jaar geleden

Weet natuurlijk niet hoe groot en zwaar je kindje is, maar maat 6 lijkt mij wel erg groot voor deze leeftijd. Ik denk eerder dat de luier te groot is waardoor het erlangs gaat lekken. Tenzij de luier zelf bomvol is 's ochtends en alles nog nat is, maar kan me haast niet voorstellen dat dat het geval is.

één jaar geleden

Bij ons ook. Wij hebben ook maat 6 voor ons kindje. Wij doen nu twee luiers over elkaar en avond fles eraf gehaald nu weer aantal dagen droog.

één jaar geleden

Wij hadden precies hetzelfde ik ben nu naar een maat 6 gegaan en mijn zoontje lekt niet meer door de nacht en is de ochtenden niet meer nat

één jaar geleden

Hier het zelfde ik gebruik nu sinds 3 nachten pampers night pants hij is nu al 3 nachten droog

één jaar geleden

Weet natuurlijk niet hoe groot en zwaar je kindje is, maar maat 6 lijkt mij ...
Ons zoontje is erg lang voor zijn leeftijd en weegt ook 14kg dus maat 6 past prima. De luier zit ‘s ochtends ook echt bomvol. Toch maar eens achterste voren of een extra luier eroverheen proberen dan. Bedankt voor de tips allemaal!

één jaar geleden

Hier werkt de wasbare luier van anavy night met de grootste inlegger t beste. Anders ook altijd nat. Ook op y potje voor het slapengaan