14 Reacties

één jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik snap dat het even schrikken is zeker als het niet gepland is. Je bent zeker niet de enige. Er is nog een topic in deze geboortegroep https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-mei-2022/zijn-er-al-mamas-opnieuw-zwanger-MMa9Vn?utm_source=24Baby&utm_medium=app

één jaar geleden

😅ik ook ben 1x naar mijn bevalling ongesteld geworden (borstvoeding) Nooit een regelmatige cyclus gehad hele lange juist. Maar ik was echt niet lekker ben ik gaan testen en jaa hoor zoontje is nu 11 maanden. En ben 21+5 weken zwanger 🤣

één jaar geleden

Gefeliciteerd! ❤️ Erg logisch dat het even schrikken is, zeker als het (nu nog) niet in de planning stond. Mijn zusje heeft ook 2 kindjes kort op elkaar (19-03-2020 en 08-04-2021), en ja, het is zeker pittig, maar ze hebben nu zoveel aan elkaar en kunnen zo leuk samen spelen (en ruzie maken 🤣). Laat het allemaal even op je inwerken, het komt allemaal goed ❤️

één jaar geleden

Gefeliciteerd! Snap ook dat het schrikken is, zeker als je het niet verwacht! Mijn zoontje is 10 maandjes en ik ben nu 14+2 weken zwanger 🍀

één jaar geleden

Gefeliciteerd👣. Hoe ver ben je? Ik herken je situatie helemaal. Mijn dochtertje is bijna 11 maanden en weet sinds 3 weken dat ik ook zwanger ben. Ik was ook erg moe, maar zocht er niet achter i.v.m. werken en thuis nog een kind. Onze dochter hebben we via een fertilliteitstrajects gekregen i.v.m. 2x menstruatie per jaar en geen eisprong. Na de bevalling wel een paar keer menstruatie gehad, maar dit was heel onregelmatig en toen ik het niet meer werd zocht ik daar ook niks achter want dat ging altijd zo. Merkte laatst dat ik toch echt wel dikker begon te worden en al wat voelde in mijn buik. Testje gedaan en inderdaad ook positief. Bij de echo bleek ik al 22 weken te zijn dus er zit straks 14 maanden tussen mijn dochters. Ik schrok ook echt en barstte in tranen uit. Heel begrijpelijk dat je nog niet goed weet wat je ervan moet denken. Dat kostte mij wel een paar dagen om het te accepteren. Ik zie er wel enorm tegenop twee kleintjes, maar weet dat ze straks ook lekker samen kunnen spelen. Ik hoop dat je van de zwangerschap kunt genieten en het komt allemaal goed😉🤗

één jaar geleden

Reactie op Anne__90

Gefeliciteerd! ❤️ Erg logisch dat het even schrikken is, zeker als het (nu ...
We wilde volgend jaar pas beginnen voor een tweede 😅 maar goed ik laat het even inwerken. Ik heb ook geen idee hoe lang ik zwanger ben. Ik denk zelf 4/5 weken maarja kan beter de verloskundige maar bellen voor een afspraak. Ik heb wel een basisverzekering zat ik net te denken 😬

één jaar geleden

Bedankt trouwens voor jullie reacties! Deed me echt even goed. Moest bijna huilen joh! Ik vond zwanger zijn namelijk echt niet leuk dus ben ook wel blij als de tweede er straks is. Dan hoef ik nooit meer zwanger te zijn haha 😂

één jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik was van de tweede zwanger toen onze oudste 8 a 9 maanden was! De oudste heeft anderhalf jaar op zich laten wachten, was een cadeautje maar zeker even schrikken! Op het begin was het best pittig, de jongste heeft 8 tot 10 weken alleen maar gehuild lang leve reflux 😭. Nu een wolk van een baby moet ik zeggen en ze hebben nu al zoveel aan aan elkaar🥰 Cliché maar waar het is soms heftig maar het is het allemaal waard!

één jaar geleden

Ons dochtertje is 10 maanden en ben ondertussen al 23 weken. Bij mij heeft het ook even moeten bezinken, maar nu zie ik veel voordelen. Ja het gaat pittig zijn, maar ze gaan zoveel aan elkaar hebben… én na drie jaar zijn we ook meteen uit de pampers 🤣. Heel veel succes!

één jaar geleden

Gefeliciteerd!!! De middelste was 6 a 7 maand toen ik van de derde zwanger was. Omdat nummer 2 vaak mis was gegaan hadden we dat niet zo snel verwacht. Was ook even schrikken, was net aan een nieuwe baan begonnen en kon qua timing niet onhandiger, maar super cadeautje uiteraard ☺️. Is even pittig in het begin, maar komt goed 😉 ze zijn alledrie zo gek met elkaar 🥰

één jaar geleden

Gefeliciteerd! Hier mama van 2 meisjes waar 14 maanden tussen zit. En het word nu wel echt leuk. Het einde van de zwangerschap is zwaar.. het is even zoeken, maar komt goed. Zou het niet anders willen doen, wij zien heel veel voordelen ervan.

één jaar geleden

Gefeliciteerd!! Bij ons zit er ook niet heel lang tussen, 20 maanden. Ik vind het soms zwaar maar het is zooooo leuk! Ze vinden elkaar helemaal geweldig. En het wordt wel steeds makkelijker hoor. Je vindt er zelf ook steeds beter een weg in, komt allemaal goed!

één jaar geleden

Wij kunnen elkaar dan de hand schudden, ik ben er vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben dus ik gok nu rond de 6 weken. Ook even schrikken maar nu ben ik ook wel heel erg blij. Zwanger zijn vind ik echt verschrikkelijk dus daar “verheug” ik mij absoluut niet op maar gelukkig gaat dat voorbij haha 😂

één jaar geleden

Reactie op PBaby

Wij kunnen elkaar dan de hand schudden, ik ben er vorige week achter gekome ...
Hahaha ik vond zwanger zijn ook echt niet leuk. Dus dat is het enige nadeel maar goed we krijgen er iets leuks voor terug ;)