Hallo mama’s,
Mijn zoon gaat sinds feb 2 dagen naar de opvang.
Ik vraag mij af wat jullie ervaringen zijn met de opvang en hoe jullie daarmee omgaan?
Ik heb altijd gedacht opvang is alleen maar goed. Even spelen met andere kids enz.
Nu is het zo elke opvangdag zie ik andere gezichten. Vaak wel vaste gezicht op de woensdag en 1 andere vaste gezicht op de donderdag. Maar de rest zijn nieuwe gezichten.
Tijdens het intakegesprek hebben ze gezegd: wij hebben vaste personeel. Iedereen op de groep van mijn zoon is geen vaste personeel op één dame na.
Ik heb hier zoals jullie lezen moeite mee. Ik stel mij niet meer voor en vragen de namen niet meer..
De reden van dit topic is de constatering van gisteren. Bij thuiskomst bleek dat zijn stem helemaal weg was.. heeel hees. Je hoorde hem bijna niet als ie aan het huilen was. Ik had gelijk het vermoeden dat hij heeel lang heeft moeten huilen….
En vandaag nog steeds horen wij hem niet als hij aan het huilen is. Er komt bijna geen geluid uit.
Iemand ervaring ermee en weet waar dit mee te maken zou kunnen hebben. Hij is niet ziek.