9 Reacties

één jaar geleden

Zeker herkenning smorgens probeer ik te ontbijten met mijn zoon(15 maanden) ben momenteel zwanger van de 2e( 38 weken) me zoon is erg ondernemend en druk dus merk dat ik het ook super lastig vind tijd voor eten te vinden.ik heb nu ontbijtkoek en wat fruit gesneden in bakjes gedaan . Even kijken hoe dat gaat.

één jaar geleden

Misschien lekkere en gezonde tussendoortjes maken/in huis halen? Bijv worteltjes, tomaatjes, komkommer. En als ik voor mijn dochter een fruithapje maak, maak ik dat voor mezelf ook; bijv wat stukjes aardbeien, banaan en appel in een schaaltje. Is wel iets meer werk dan een losse banaan of appel, maar ik eet op die manier zelf wel meer fruit en het vult ook wel goed. Verder qua recepten: websites lekkerensimpel.com (ik maak vaak hun bananenbrood) of chickslovefood.com en dan ook de makkelijke/snelle gerechten ;-)

één jaar geleden

Ja herkenning, heb altijd honger en wil ipv snacken iets gezonds nemen. Maak nu wel eens een grote pan soap in t weekend en dan vries ik kleine porties in. Neem om 1500 dan een kopje soep. Bijv brocolli Courgette, linzensoep, paprikasoep. Hartstikke lekker. Crackers met avocado. Gekookt eitje. Handje notenmix. Ontbijtkoek idd maar is niet zo gezond.

één jaar geleden

Reactie op Emma12

Misschien lekkere en gezonde tussendoortjes maken/in huis halen? Bijv worte ...
Oh dat is een goeie! Ik zie op tiktok veel filmpjes voorbij komen van het lekkerste eten maar dan moet je denk ik ook 3 uur in de keuken staan. Zal eens kijken op die websites!

één jaar geleden

Reactie op MamaLi90

Ja herkenning, heb altijd honger en wil ipv snacken iets gezonds nemen. Maa ...
Dit klinkt goed! Zou ik ook moeten doen

één jaar geleden

Reactie op Ctjuh

Zeker herkenning smorgens probeer ik te ontbijten met mijn zoon(15 maanden) ...
Aah, dan is het helemaal belangrijk om goed te eten ja. Ik heb net ontbijt gehaald bij de Mac 👀 niet gezond wel lekkerrr af en toe. Succes met de laatste loodjes!

één jaar geleden

Reactie op MamaLi90

Ja herkenning, heb altijd honger en wil ipv snacken iets gezonds nemen. Maa ...
Goeie! Heb nog pompoen in huis, ik ga vanmiddag soep maken 😃 bottenbuillon maak ik ook af en toe is ook heel gezond voor de kleintjes 👶🏼

één jaar geleden

Zeker herkenning. Ik geef nog borstvoeding en soms vreet dat echt energie! Op de dagen dat de kids bij de opvang zijn heb ik overdag wat meer rust. Ik probeer dan wat extra s te eten voor de dagen dat ik ze alledrie thuis heb, want dan schiet het er nog wel eens bij in. Fruitschaal ligt hier altijd vol, of nouja, is zo weer leeg met 5 man thuis. En probeer ook s avonds extra groenten op tafel te hebben. Dat doet me het meest goed, heb ik s avonds echt behoefte aan.

één jaar geleden

Als m’n dochter op bed ligt maak ik heel vaak alvast overnight oats voor de volgende ochtend. Zij eet daar ‘s ochtends gewoon van mee en dan hebben we beide al een gezond ontbijtje