9 Reacties

één jaar geleden

Wij geven ons zoontje al een tijdje niks meer (hij wilde zelf ineens niet meer). Ik denk dat we nu een maand of 2 af zijn van de avond fles. Wel krijgt hij overdag halfvolle melk, maar ik krijg er niet zo veel in. Hij haalt zijn calcium uit andere zuivelproducten.

één jaar geleden

Onze dochter slaapt overdag nu nog 2x en krijgt na d'r slaapje een flesje van 90cc opvolgmelk.. binnenkort gaan we over naar 1 slaapje dus ook 1 flesje.. we blijven dan wel gewoon 90 geven.. we houden wel opvolgmelk in huis voor het geval ze ziek is en niet wil eten.. flesje gaat er altijd in

één jaar geleden

Reactie op MamaSann

Onze dochter slaapt overdag nu nog 2x en krijgt na d'r slaapje een flesje v ...
Avond en ochtend fles krijgt ze al heel lang niet meer

één jaar geleden

Hier ook een flesje voor het slapen gaan en ik geef meestal tussen 120 en 180 halfvolle melk (afhankelijk wat hij overdag heeft gedronken)

één jaar geleden

Onze kleine meid (17mnd) heeft al lange tijd geen flessen meer. In de ochtend krijgt ze wel halfvolle melk bij haar ontbijt in een beker.

één jaar geleden

Wij geven 180 ml gewone melk. Denk dat ze het eigenlijk niet echt nodig heeft maar ze vind het lekker en het helpt haar om een beetje tot rust te komen aan het einde van de dag. Vind het ook fijn om te weten dat ze dat in ieder geval binnen heeft aan vocht.

één jaar geleden

Mijn dochter is 17 maanden ik geef haar 200ml melk savonds als ze gaat slapen en smorgens als ze wakker is maar de laatste tijd drinkt niet meer savonds ze drinkt gewoon smorgens rond 6-7 uur soms alles soms laat ze nig melk in de flees

één jaar geleden

Wij gaven 200ml, maar hij werd snachts telkens wakker. Wij dachten dat hij dan honger had, maar het bleek dat hij het zuur kreeg doordat hij zoveel melk nog kreeg. Dus nu 100ml en hij slaapt de nachten in ene door. En dat gaan we dan rustig afbouwen, het is denk ik meer zijn slaaproutine dan dat hij die 100ml echt nodig heeft.

één jaar geleden

Bedankt voor de reacties allemaal! Het flesje helpt inderdaad rustig in slaap te vallen en zo komt ze ook aan vocht, het is een slechte drinker..