2 Reacties
10 maanden geleden
Oo hier ook! De hele dag door mama mama mama mama en dan verder niets zeggen verschrikkelijk. Net had ik gesprek op werk een uurtje dus iemand paste op. Is ze stampvoetend naar haar toe gelopen en heeft ze gezegd ejeja (Eléna) bed!! Dus diegene die oppaste zei nee je komt er net uit. Zegt mijn dochter neeeeeeee ejeja bed! Peen! Dag en is gaan zwaaien en naar haar bed toe gelopen😂😂 ik kan er wel om lachen maar heel vaak denk ik inderdaad ook pfff pittig, terwijl er echt ook weer heel veel leuke momenten en nieuwe dingen bij zijn gekomen maar die boosheid….
10 maanden geleden
Wat herkenbaar hahah. Hier ook telkens mama en dan zeg ik: kom dan hier en dan is het: nee. Ze probeert nu heel erg haar zin te krijgen, zo wil ze bijvoorbeeld drinken en zit ze op de bank, maar haar beker staat op tafel. Dan zegt ze telkens drinken en zeg ik ja staat op tafel, moet je het even pakken en dan is het:nee. Echt bij alles. Ze wil iets, zoals broodje, en dan maken we het klaar en dan is het nee. Telkens op de grond liggen en schreeuwen omdat ze haar zin niet krijgt. (Bijna) twee is nee is hier al wel begonnen😅