5 Reacties
5 maanden geleden
Hier ook sinds een paar weken steeds vaker dat hij niet wil slapen overdag en sinds woensdag heeft hij alle middagdutjes nog overgeslagen. Hij roept dan mama ik wil uitte bed! Volgens mensen in mijn omgeving is dat heel normaal op deze leeftijd, maar zou het na een tijdje weer beter moeten worden en moeten we hem wel elke middag weer even op bed leggen, dan zou die vanzelf weer moeten gaan slapen. Ik hoop t maar want nu is hij einde van de dag echt niet gezellig meer. Hier slaapt hij snachts van 19.00 tot 8.00
5 maanden geleden
Wij hebben dit nu ook. Hij zegt niet moe te zijn ‘s middags en valt ook niet meer in slaap. Als ik erbij ga zitten lukt t soms nog, maar ben dan met gemak een uur bezig en als hij dan slaapt, valt hij ‘s avonds ook moeilijk in slaap. Zonder dit houdt hij best goed vol en slaapt dan ‘s avonds makkelijker in en slaapt langer… maar toch heb ik t gevoel dat hij het nog niet consequent redt en we zo in een oververmoeidheidscyclus komt. Vind het echt lastig. Hoe is t nu bij jullie?
5 maanden geleden
Reactie op Limonietje
Wij hebben dit nu ook. Hij zegt niet moe te zijn ‘s middags en valt ook nie ...
Hier wilt ze altijd nog geen dutje overdag. Einde van de dag wordt ze echt stout 😩 humeurig en zelf en de avond wilt ze niet gaan slapen ik doe haar tussen 20:00-20:30 naar bed. Dan slaapt ze rond 7-8:30.
5 maanden geleden
Hier wilt ze altijd nog geen dutje overdag. Einde van de dag wordt ze echt ...
Ja lastig is dat, ook zo laat pas slapen ‘s avonds. Lekker pittig. Bij ons was hij vanmorgen heel vroeg wakker, zal toch te veel vragen nog om dat meerdere dagen over te slaan. Vind t echt lastig…
5 maanden geleden
Hier het zelfde niet meer ze middag dutje willen doen. Normaal dan in de avond zo in slaap nu al 2dagen ook in de avond niet willen nee mama uit niet moe 🙈 maar merk dat hij het middag dutje nodig heeft en dan ook dik een uur bezig omdat hij niet wil waar doe je goed aan 😅