8 Reacties
één jaar geleden
Reactie op LvZ94
Ja hier ook tot spugen aan toe. Alleen maar aan het kokhalzen.
Ah echt? Ja zo niet leuk hè maarja wat doen we eraan. Binnenkort wel naar het consultatiebureau het even vermeldde en tot doe tijd blijf ik het aanbieden, maarja als ze echt niet wilt dan maar weer de fles.
één jaar geleden
Reactie op Bo37
Ah echt? Ja zo niet leuk hè maarja wat doen we eraan. Binnenkort wel naar h ...
Ja heel vervelend. Hij is daardoor in de nachten weer aan het spoken omdat die honger heeft. Had als tip gekregen van CB hem zelf laten eten gewoon grote stuk geven wat wij ook eten. Maar hier gooit die alles alleen maar op de grond. Of in de middag proberen aan te bieden omdat ze in de avond vaak moe zijn. En anders weer terug naar potjes van 6 maanden waar geen stukjes in zitten. Echt bizar want als ik met vla aankom dan springt die zo wat uit z'n stoel en gaat het niet snel genoeg 😅 maar eten verder is drama...moet toevallig morgen weer naar bureau ook voor z'n prikken. Kijken wat ze zeggen ook.
één jaar geleden
Idem. Maar vorige week was daar opeens het moment dat hij er achter kwam dat stukjes ook eten zijn! Blijven aanbieden.🙂
één jaar geleden
Jaa hier ook!
Ze eet alleen nog maar 4/5 lepeltjes gepureerd fruit en verder niks.
één jaar geleden
Kokhalzen is op zich goed, dan werken de reflexen. Kokhalsreflex zit bij deze kleintjes nog best voor in de mond dus kan gevoelig zijn. Door stukjes aan te blijven bieden gaat het kokhalsreflex langzaam achter in de mond. Probeer de voeding aan te blijven bieden en zorg voor een goede hongerprikkel. Dus eerst de stukjes aanbieden dan pas een fles. Als ze geen echte hongerprikkel gaan ze ook niet over naar stukjes als ze toch een fles krijgen dus probeer echt de hongerprikkel te krijgen. Natuurlijk als je geprobeerd hebt de stukjes te geven en het is nog niet genoeg bijvoeden met een fles. Ik ben preverbaal logopedist vandaar de adviezen 😊
één jaar geleden
Reactie op pioenroos
Kokhalzen is op zich goed, dan werken de reflexen. Kokhalsreflex zit bij de ...
Sorry even een brutale vraag, als jij logopedist ben mag ik jou wat vragen?😊