16 Reacties

één jaar geleden

Nee wij geven geen noten zo. Wel fijngemalen als notenpasta. Als je ze zelf tot pasta maalt is goedkoper dan een potje te kopen en je kan leuke combinaties zelf maken dan.

één jaar geleden

Ik heb het pas voor het eerst gedaan. Ik heb toen wel zachte noten gegeven (walnoot geloof ik), en goed voorgedaan hoe je moet bijten. Dat deed hij super goed na, dus het ging helemaal goed

één jaar geleden

Ik geef ook nog geen noten zo om te eten. Wel idd in verschillende soorten notenpasta op brood.

één jaar geleden

Nee geef ik nog niet. Die van mij heeft nog geen kiezen en kauwen met je voortanden is knap lastig🤣

één jaar geleden

Reactie op Moeke1995

Ik geef ook nog geen noten zo om te eten. Wel idd in verschillende soorten ...
Van waar koop jij de notenpasta? Ik zie gewoon die van pindakaas in de winkel

één jaar geleden

Van waar koop jij de notenpasta? Ik zie gewoon die van pindakaas in de wink ...
Ik heb het eerst bij een boerenwinkel gehad bij de boer hier in de buurt en ik ben pas naar de ekoplaza gegaan. Wel kneiterduur 🫠 en even etiketten checken of er geen andere gekkigheid. Ik wilde wel echt pure notenpasta.

één jaar geleden

Wij geven deze! Ze hebben ook andere variaties. Allemaal 100%

één jaar geleden

Heel soms maal ik wat noten in de hak molen. En anders notenpasta van de Notenshop. Als ik het in baksels doe eerst laten weken in water, dan lijkt t zacht te blijven

één jaar geleden

Oprechte nieuwsgierigheid: vinden jullie kindjes die 100% of zelfgemaakte notenpasta's lekker? Ik had het eens een keer gekocht (inderdaad schreeuwend duur) en mijn dochter moest er niets van hebben 😅 behalve pindakaas eet ze nu ook nooit iets noot achtigs meer... Ik vind het wel ff prima, komt vanzelf wel weer 👍

één jaar geleden

Reactie op Sparkling_helix

Oprechte nieuwsgierigheid: vinden jullie kindjes die 100% of zelfgemaakte n ...
Hier wel! Elke ochtend een boterham met de notenpasta. In de middag probeer ik iets anders te geven, maar soms wil ze het weer.

één jaar geleden

Ik heb pindakaas proberen te geven maar helaas lukt het niet ze heeft haar boterham niet gegeten 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Van waar koop jij de notenpasta? Ik zie gewoon die van pindakaas in de wink ...
Bij de Lidl verkopen ze ze ook wel eens

één jaar geleden

In het begin at die van mij het wel. Maar de laatste paar maanden filtert ze elk stukje brood met een notenpasta eruit, ze werkt het weer haar mond uit.

één jaar geleden

Ik heb pindakaas proberen te geven maar helaas lukt het niet ze heeft haar ...
Ik denk dat het een kwestie is van blijven proberen maar niet forceren? Hier hadden we dat met kipfilet. Wilde hij echt niet eten. Ik heb het gewoon steeds op m'n eigen brood gedaan en dan steeds kijken of hij een hapje wil zonder verdere verwachting. Vandaag was de eerste dag dat hij het toch gewoon lekker oppeuzelde. Dat heeft wel maanden geduurd hoor. Maar een smaak moeten ze ook een beetje ontwikkelen denk ik.

één jaar geleden

Ik verwerk het in producten. Noten zo los zijn ook een verstikkingsgevaar. Pindakaas eten ze dan weer niet. Maar bijv walnoten door dadeltaart enzo wel.

één jaar geleden

Ja, twee pindakaasmonsters hier in huis. Dagelijks allebei wel 2 broodjes met pindakaas. Ik heb ze nooit iets anders dan 100% pindakaas gegeven en dat vinden ze heerlijk. Ik smeer wel eerst boter op het broodje omdat het soms wat droog is.