5 Reacties

één jaar geleden

Laat hij zich wel door jou kalmeren, of krijg je niet echt contact met hem?

één jaar geleden

Laat hij zich wel door jou kalmeren, of krijg je niet echt contact met hem? ...
Kan hem niet kalmeren dat is het ergste

één jaar geleden

Hier het zelfde huilend wakker worden soms een paar keer per nacht moeilijk weer in slaap te vallen vooral als ik denk hij slaapt en loop weg is het soms ok huilen en vroeg wakker vanaf 6 u. Het lijkt wel soort van groeipijn strekt ze benen trapt ermee en vaak binnen kwartier is het weer rustig..

één jaar geleden

Hey, ons zoontje heeft dit ook. Zijn zelfs bij de huisartsenpost geweest omdat we hem niet getroost kregen. Hij heeft last van night terrors, het helpt dan blijkbaar juist niet om hem aan te raken enzo. Kan natuurlijk dat jouw kindje heel wat anders heeft!

één jaar geleden

Reactie op Lieneke1988

Kan hem niet kalmeren dat is het ergste
Dan denk ik net als marleys2021 zegt dat je zoontje last heeft van night terrors. Mijn zoon had dit vroeger ook en dan denk je echt wat is er toch met hem aan de hand. En een tijd later slapen ze ineens weer lekker. Als ik mijn zoon tijdens een night terror oppakte werd hij alleen maar meer overstuur. Hem laten liggen, ik bleef er dan bij zitten met mijn hand op zijn rug tot hij weer kalm was voelde voor mij het beste. Toen hij ouder werd en kon praten (geloof dat hij ze tot een jaar of 3 heeft gehad) en we de volgende ochtend aan hem vroegen wat er aan de hand was en of hij het zich nog kon herinneren zei hij elke keer dat hij van niets wist. Mijn dochtertje had het een maand geleden ook een keer, een uur lang, alvorens weer lekker rustig te gaan slapen. Ze wilde niet aangeraakt worden, dat is voor mij teken dat het een night terror is.