10 Reacties

één jaar geleden

Onze dochter is van 14 mei en doet dit ook en ik ben niet zwanger. Hoor om me heen van vriendinnen met kindjes uit mei dat zij dit allemaal doen 😬

één jaar geleden

Volgens mij hoort het bij de leeftijd

één jaar geleden

Hier wordt ze in maart grote zus maar dat heeft ze echt nog niet door . Ze doet dat hier ook dus ik denk zeker dat het een leeftijdsding is

één jaar geleden

Ik ga ook in november bevallen van ons tweede baby, mijn dochter is ook veranderd ze speelt niet meer alleen ze is de hele dag bij mij, ik kan niet meer op de grond met haar spelen meestal lig ik op de bank ze komt ook mee liggen of met haar spel goed naast mee spelen als ik naar de keuken moet volgt mij ook zelfs naar toilet moet ze mee gaan 😣 ze accepteert niks van papa of andere gewoon ik moet ik alles doen voor haar en met haar zijn 24/24 op 7/7 hhh Gelukkig het slapen lukt nog savonds maar overdag wil ze niet meer slapen

één jaar geleden

Leeftijdsding. Ons zoontje doet het ook heel erg momenteel

één jaar geleden

Klinkt meer als sprong 10. Die van mij sliep 4 weekjes tussen ons in maar hij is bijna uit z'n sprongetje en slaapt sinds 2 nachten weer door in z'n eigen bedje

één jaar geleden

Ik denk sprong tien, zo aanhankelijk hier, niet normaal!

één jaar geleden

Ook bij ons herkenbaar! En hier geen broertje of zusje op komst.

één jaar geleden

Ik ben in juli bevallen van mijn tweede dochter. Toen ik zwanger was wilde ze ook de hele tijd bij mij hangen en knuffelen. Alles was mama. Denk wel dat het een fase is. Inmiddels is papa helemaal heilig en ben ik alleen goed als hij er niet is🥲

één jaar geleden

Ja zeker sprong 10... Mijn dochter is van 11 mei en mijn hemel.. ik ben nu net zwanger van onze tweede en slaap al slecht maar mevrouw maakt er goed gebruikt van en slaap geregeld bij ons. Nou heeft zij ook voor de 3de keer oorontsteking 🫠 dus dat helpt ook niet mee. Overdag wil ze zijn bij de persoon die de dag ervoor met haar samen is geweest.. dan is het bijvoorbeeld de hele dag papaaaaaa