5 Reacties

één jaar geleden

Heb je toevallig ook last van een dichte neus? Dit heb ik tijdens mijn zwangerschap gekregen en nog steeds last van. Wordt vaak wakker, omdat ik geen lucht krijg en met een droge mond 😂 Neusstrips werken bij mij heel goed. Ik vind ze alleen hartstikke duur.. 30 stuks voor €19😮‍💨

één jaar geleden

Je kunt hiervoor even contact opnemen met je huisarts. Wellicht dat die een beter beeld heeft waardoor dit zou kunnen komen.

één jaar geleden

Ja hier ook. Maar ook sinds de zwangerschap al een verstopte neus. Overdag gaat het vaak wel maar ik krijg ‘s nachts helemaal geen lucht via mn neus wat resulteert in snurken 😩. Uiteindelijk zo erg dat alles vast zat en ik last begon te krijgen van mn oren en keel. Ik heb nu een neusspray gekregen van de huisarts die moet ik nu iets meer als een maand gebruiken en dan langzaam afbouwen. Nou, de maand is voorbij maar merk nog geen verbetering.. 🫣

één jaar geleden

Reactie op Gigix

Ja hier ook. Maar ook sinds de zwangerschap al een verstopte neus. Overdag ...
Ik heb precies hetzelfde! Ik wil ook nog naar de huisarts gaan, maar dan weet ik dat de neusspray waarschijnlijk verspilde moeite is

één jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde! Ik wil ook nog naar de huisarts gaan, maar dan we ...
Neusspray werkt natuurlijk wel verslavend. Dus aan de ene kant ook niet gek dat mn neus nog steeds verstopt is. Moet nu ook daarom heel langzaam afbouwen. Wie weet dat het daarna wel weg is 😆 Misschien toch het proberen waard? Je kan altijd even afspraak maken met de huisarts. Kan nooit kwaad toch 😊