18 Reacties

3 jaar geleden

Oh jeetje wat vervelend zeg! Snap dat je ervan baalt. Wordt het door het hpv virus een keizersnede? Ik kreeg ook te horen dat ik het hpv virus bij mij draag van de gynaecoloog maar die zei dat het niks uit maakt verder....

3 jaar geleden

Reactie op Kimberly0507

Oh jeetje wat vervelend zeg! Snap dat je ervan baalt. Wordt het door het hp ...
Alleen als je ook de wratten krijgt of een kist. De meeste mensen dragen dat virus.

3 jaar geleden

Reactie op Eva En Dirk

Alleen als je ook de wratten krijgt of een kist. De meeste mensen dragen da ...
Ahhh okee vandaar! Thanks 🙏

3 jaar geleden

Mijn zus had dat en is pas achteraf behandeld, werd ook een keizersnede. Maar het is echt het beste hoor! Ik had een kist en ze hebben me toch gewoon laten bevallen waardoor mijn dochter larinxpapilomathose kreeg. Ze is nu 16 en heeft daar nog steeds last van. X

3 jaar geleden

Reactie op Eva En Dirk

Mijn zus had dat en is pas achteraf behandeld, werd ook een keizersnede. Ma ...
Snap dat het het beste is, maar zou betekenen dat ik nog 5 maanden zo door moet. Het is zwaar, maar helaas.

3 jaar geleden

Reactie op Eva En Dirk

Mijn zus had dat en is pas achteraf behandeld, werd ook een keizersnede. Ma ...
Ik ben ook drager van het HPV virus, in het verleden 5 jaar terug genitale wratten gehad. Moet zeggen dat ik het eigenlijk was vergeten 😳. Dus mijn verloskundige weet dit ook nog niet, volgende afspraak zeg ik het even😅. Maar als ik het goed begrijp moet er alleen een keizersnede als het virus actief is, dus als er wratten zijn toch?

3 jaar geleden

Hoe kom je er achter of je het virus bij je draagt?

3 jaar geleden

Hoe kom je er achter of je het virus bij je draagt?
Je laat een uitstrijkje maken en daaruit kunnen ze dan zien of je het hebt

3 jaar geleden

Ik had het ook, zo'n 2/3 jaar geleden. Moest na een half jaar weer op controle en dus een nieuw uitstrijkje laten maken en toen bleek dat mijn lichaam het virus zelf had opgelost/weggewerkt. Ik had overigens geen kist of wratten. Had veel last van ongewild bloedverlies en buikpijn, dat waren mijn symptomen. En heb nu dus ook nergens last meer van, krijg nog steeds ieder jaar een uitstrijkje om het in de gaten te houden. Toevallig pas nog gehad en alles was nog goed, geen virus te bekennen 😊 dus zo kan het ook gaan

3 jaar geleden

Reactie op embeetjex

Ik had het ook, zo'n 2/3 jaar geleden. Moest na een half jaar weer op contr ...
Wat fijn zeg. Hoop dat het zo blijft.

3 jaar geleden

Reactie op embeetjex

Ik had het ook, zo'n 2/3 jaar geleden. Moest na een half jaar weer op contr ...
Wil vooral zeggen dat het virus biet actief is, weg gaat dat helaas nooit.

3 jaar geleden

Reactie op Eva En Dirk

Wil vooral zeggen dat het virus biet actief is, weg gaat dat helaas nooit.
Ohh dat heeft de arts zo niet gezegd

3 jaar geleden

Ik heb al 4 jaar het HPV virus… niet direct paniekten. Het is gewoon op te volgen. Komt goed 😉 veel vrouwen hebben dit.

3 jaar geleden

Vraag is aan je huisarts naar dit medicijn. In bijsluiter is weinig bekend met gebruik bij zwangerschap maar is veel minder heftig dan andere medicijnen. Hpv moet uiteindelijk door je lichaam zelf opgelost worden. Dat heeft bij mij wel even geduurd maar medicijnen hierboven heeft er wel voor gezorgd dat ik van de genitale wratten af was

3 jaar geleden

Reactie op Leona Barth

Vraag is aan je huisarts naar dit medicijn. In bijsluiter is weinig bekend ...
Thanks! Ik ga het morgen eens vragen.

één jaar geleden

Omg… Ik ben momenteel 33+5 weken zwanger en ik heb dut ook. Ik ben laatst naar de gynaecoloog gegaan en ik mag geen keizersnede van haar… ik moet het allemaal laten wegsnijden wanneer ik 35+2 ben…. Gelukkig is die afspraak bij een andere gynaecoloog, dan ga ik het nogmaals bespreken. Ik ben er zojuist achter gekomen dat ze niet alleen bij de ingang, maar ook echt inwendig zitten. Lijkt me toch niet normaal dat een gynaecoloog wilt dat mijn baby risico loopt…

één jaar geleden

Mag ik vragen wie jouw gynaecoloog is. Wellicht kan ik naar hem/ haar worden doorverwezen