10 Reacties

één jaar geleden

Hier romper met lange mouwen en tshirt met korte mouwen boven. Als ze moet gaan slapen nog trui aan want boven te fris anders.

één jaar geleden

Ik kleed haar hetzelfde qua laagjes als ikzelf. 's morgens is het nog koud dan een t-shirt met dikke trui. Als het warm is in de kamer een t-shirt met longsleeve. Rompertjes gebruik ik alleen in bed

één jaar geleden

Ik doe gewoon een shirt met lange mouwen binnen staat de verwarming toch op 20 graden en anders lijkt het me wel erg warm

één jaar geleden

Ligt er echt aan hoe warm het in huis en buiten is. Soms een romper met korte mouwen, maar nu met dit weer buiten zeker romper met lange mouwen. Wij zijn niet zo van het heel warm stoken in huis.

één jaar geleden

Een romper met korte mouwen, een T-shirt met korte mouwen en een trui of T-shirt met lange mouwen. Als ze een kleedje aandoet, doe ik er eigenlijk ook altijd gewoon een romper onder met korte mouwen tot nu toe en ze heeft het warm genoeg.

één jaar geleden

Romper van wol lange mouwen, tussenlaag van wol lange mouwen, trui. Verwarming 18,5.

één jaar geleden

Romper met korte mouwen en een trui en broek en sokken. Hier binnen is het 19 graden en als we naar buiten gaan gewoon sjaal, muts, handschoenen. Alleen gooit ze die allemaal af. Dit heb ik zelf ook aan en ik heb niet het idee dat ze het koud heeft.

één jaar geleden

Binnen gewoon een t-shirt met lange mouwen met korte mouwen romper eronder, binnen is het 21 graden. En buiten winterjas met wanten en een muts aangezien ze nog zowat kaal is.

één jaar geleden

Romper lange mouwen en een trui erover. Of vest. Iedergeval lekker warm aangekleed altijd. Verwarming vaak om 19-20 graden. Als we naar buiten gaan winterjas wantjes en muts trekt ze uit 🙁 heb nu wel een jasje gekocht met wantjes er aan vast

één jaar geleden

Wat je zelf draagt in de omgeving + een extra laagje :) ligt ook beetje aan de omgevings temperatuur. Maar liever iets te koud dan te warm. In de auto bijv nooit dikke jas maar dekentje meenemen. In slaapkamer van gemiddeld 16-18 graden kies ik voor slaapzak tog 3.0 en lange mouw romper + dun katoen broekje en sokjes. Naar buiten momenteel is echt lange mouw romper + trui + winterjas