10 Reacties
één jaar geleden
Hier romper met lange mouwen en tshirt met korte mouwen boven. Als ze moet gaan slapen nog trui aan want boven te fris anders.
één jaar geleden
Ik kleed haar hetzelfde qua laagjes als ikzelf. 's morgens is het nog koud dan een t-shirt met dikke trui. Als het warm is in de kamer een t-shirt met longsleeve. Rompertjes gebruik ik alleen in bed
één jaar geleden
Ik doe gewoon een shirt met lange mouwen binnen staat de verwarming toch op 20 graden en anders lijkt het me wel erg warm
één jaar geleden
Romper met korte mouwen en een trui en broek en sokken. Hier binnen is het 19 graden en als we naar buiten gaan gewoon sjaal, muts, handschoenen. Alleen gooit ze die allemaal af.
Dit heb ik zelf ook aan en ik heb niet het idee dat ze het koud heeft.
één jaar geleden
Wat je zelf draagt in de omgeving + een extra laagje :) ligt ook beetje aan de omgevings temperatuur. Maar liever iets te koud dan te warm. In de auto bijv nooit dikke jas maar dekentje meenemen. In slaapkamer van gemiddeld 16-18 graden kies ik voor slaapzak tog 3.0 en lange mouw romper + dun katoen broekje en sokjes. Naar buiten momenteel is echt lange mouw romper + trui + winterjas