9 Reacties

één jaar geleden

Hmm lastig, ik heb hetzelfde met onze dochter maar heb geen tips. Ik heb dit op het consultatiebureau aangegeven en ze komen volgende week op huisbezoek hiervoor. Misschien kun je het daar bespreken? Het wordt wel minder na enige tijd

één jaar geleden

Onze dochter heeft dit ook een tijdje gehad. Als zij helemaal fit en oké is valt ze heel makkelijk in slaap tot de volgende ochtend. Is ze ziek of sprongetje/regressie kan ze dit ook hebben. Ze heeft dan meer nabijheid nodig bij het inslapen. Wij laten haar dan gewoon bij ons slapen. Is waarschijnlijk een fase, gaat wel weer over.

één jaar geleden

Helaas geen tips maar wel echt herkenning. Bij ons is het niet als hij gaat slapen, maar wordt sinds 4 nachten midden in de nacht huilend wakker en alleen bij mij is goed. Hij valt ook niet direct in slaap en is al een paar nachten 2 uur wakker in de nacht. Zodra ik hem weg leg is het huilen en als ik hem oppak is het feest. Ik hoop dat dit heel snel overgaat, want het is vanaf 3 weken al een doorslaper. Nog nooit zo’n pittige periode gehad.

één jaar geleden

Reactie op Maria94~

Helaas geen tips maar wel echt herkenning. Bij ons is het niet als hij gaat ...
Onze man sliep ook altijd heerlijk door, alleen nu sinds 2 weken elke nacht precies hetzelfde als bij jullie. Ik heb nu heel veel respect gekregen voor alle moeders die dit dagelijks meemaken.

één jaar geleden

Bij ons het zelfde, alleen sinds een paar nachten een andere aanpak gehanteerd. Na het bed ritueel en weltrusten zeggen lopen we weg, en als die begint met huilen (meestal voordat we de kamer uit zijn) gaan we naast zn bed op een stoel zitten, en dan kijkt die nog af en toe of je er zit. En dan valt die wel in slaap. Tot nu toe zijn deze nacht daarna ook beter gegaan dan met de andere aanpak. Dit omdat we hem niet wouden laten wennen aan t in onze armen in slaap vallen. Want dat afleren is denk ik ook weer een dingetje bij kinderen🤭

één jaar geleden

Heel herkenbaar! Die periode duurde hier 1 a 2 weken, je kunt het!! 💪🏻💪🏻

één jaar geleden

Ja ook gehad inderdaad en ook zeer extreem. Met speen werd ze rustiger en wilde ze wel slapen. Nu is het gelukkiger een stuk minder, maar is de eenkennigheid begonnen😭. Het ene na het andere komt😅.

één jaar geleden

Fase! Komt goed.

één jaar geleden

Het is indd een fase. Zitten wij ook in, al is het niet elke avond meer. Wij troosten haar elke keer en leggen weer neer als ze rustig is. Willen haar niet lang laten huilen. In het begin waren we zo een uur of langer bezig tot ze in slaap viel. En het werd steeds korter dat ze ging huilen. Dus dit hielp bij ons wel.