11 Reacties
één jaar geleden
In de ochtend en avond 120. Overdag drinkt hij best veel slokjes water. Smiddags nog bekertje melk
één jaar geleden
Wij geven nog 3x een fles melk. Overdag 2 van 180, drinkt ze meestal niet op, en 's avonds 210 (drinkt ze vaak ook niet leeg). Tussendoor krijgt ze water/thee of water met een paar druppels diksap of wat geplet fruit.
Als we de flessen overdag weglaten over vervangen door koeienmelk drinkt ze veel minder en slaapt ze slecht 🙈. Ze eet, slaapt en groeit goed (volgens haar lijntje), dan nog maar steeds kv.
één jaar geleden
3 flessen van 180 ,en ze drinkt de rest van de dag uit haar beker ook ong 3 bekers van 180.. water of water met een drupje ranja.
één jaar geleden
Hier ook 3 flessen van 150, maar we zijn het aantal schepjes kv gaan minderen. Ze krijgt nu nog maar 2 schepjes bij elke fles en vindt dat helemaal prima. Wil het nog verder gaan afbouwen, ben benieuwd of dat lukt. Misschien kun je een klein beetje bv mengen met water en dat tussendoor in een flesje geven?
Naast dr flesjes drinkt ze ook best wel oke water. Bij ons is ze meer gaan drinken sinds we haar ook koud water in een thermosfles met ingebouwd rietje aanbieden. Dat was handig met vakantie maar bleek ze mega leuk te vinden. Verder krijgt ze water uit de munchkin beker. Succes!
één jaar geleden
Met dit warme weer ‘verstop’ ik ook wat vocht in bijv fruit. Dus extra perzik, watermeloen etc. Ik maak nu ook ‘milkshakes’ in de blender. Beetje yoghurt, water en paar aardbeien bijv. Daarnaast continue rietjes beker of 360 beker aanbieden. Deze staat ook altijd in de buurt van haar. Nu pakt ze geregeld zelf de beker. Blijven wel mini slokjes, maar het werkt :)
één jaar geleden
Hi, mijne heeft van zelf gestopt
Met het drinken van nutrilon/melk hij heeft er geen behoefde aan, hij is dol op water haha. Hij krijgt savonds voor het slapen gaan alleen pjyamapap
één jaar geleden
Dochter van 13 maanden krijgt al een tijdje geen fles meer, ze wilt het niet meer. Maar drinkt wel veel water/slimpie, denk 4 flessen ofzo op een dag. Gaat 250 ml in zo'n fles. Ik denk dat je het moet blijven aanbieden. Misschien verschillende flessen proberen? 360 graden beker, rietjesbeker, tuitbeker...? Succes!
één jaar geleden
Hier krijgt ze nog 4x een fles van 180 en daar stop ik meestal extra water in.
Eten doet ze nog niet maar ze krijgt nutrini en daar voeg ik ook water aan toe.
Kan je evt extra water in fruit/groente doen? Als die nog gepureerd eet.