17 Reacties

één jaar geleden

Ja hoor mijn kleine wordt 21 november 18 maanden en slaapt nog 2 heerlijke slaapjes overdag

één jaar geleden

Hier ook nog steeds hoor! Al merk ik de laatste tijd wel en kanteling. Maar op de opvang sowieso 2 slapjes elke dag. Thuis is slapen lastig en is het de laatste tijd in praktijk meestal 1

één jaar geleden

Hier ook nog 2 slaapjes, dochter is bijna 1.5 jaar

één jaar geleden

Hier 1,5 jaar en doet thuis nog 2 slaapjes en op de opvang nog 1 slaapje.

één jaar geleden

Hier bijna 1,5 jaar, thuis vaak nog 2 dutjes en bij de opvang 1. Heel soms daar ook 2 als ze erg moe is

één jaar geleden

Hier ook een dame van bijna 1,5 jaar die nog 2 slaapjes doet! Vaak beide een uurtje. Al is ze de laatste dagen bij de opvang haar middag dutje maar 15 min 😖 we hebben af en toe al geprobeerd om haar 1 lang slaapje te laten doen rond 12.00 uur maar dan wordt ze vaak na een uur a anderhalf toch weer wakker..

één jaar geleden

Hier 1,5 jaar het veranderd soms 2 soms 1 maar meestal 1 slaapje want dochter wordt zo vroeg wakker om 5:30-6 dan geef ik haar flees melk en ik doe haar terug slapen soms wordt ze om 7uur wakker soms slaapt ze meer tot 8-8:30-9 uur dus het veranderd elke keer🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Hier een slaapje. Ze is aan het einde van de ochtend echt helemaal kapot dus vaak gaat ze tussen 11en half 12 naar bed. Dan hopen dat ze een lang dutje doet en dan doortrekken tot bedtijd. 2 dutjes was de hele dag alleen maar strijd om haar heel even te laten slapen . (Hoewel dit ook niet ideaal is heb ik dit wel liever)verschilt wel hoe lang ze het dan volhoudt regelmatig dus al om 6 uur s’avonds naar bed voor haar nachtslaap.

één jaar geleden

Hier ook nog twee! Hebben een traject bij bureauvanslaap gevolgd en daar werd het ook tot zeker 18 mnd geadviseerd (maar goed uiteindelijk is het heel persoonlijk en is de ene er met 14 mnd aan toe en de ander merk 20 mnd). Ben benieuwd of dat kantelpunt bij ons binnenkort gaat komen, heb nu nog niet echt het idee eigenlijk, maar we zullen het zien.

één jaar geleden

Reactie op Lupin

Hier ook nog twee! Hebben een traject bij bureauvanslaap gevolgd en daar we ...
Hier het zelfde en ook met het zelfde bureau

één jaar geleden

Hier over het algemeen ook nog 2 slaapjes. Is wel afhankelijk van hoe laat ze wakker worden in de ochtend. Ik vind het wel lekker 😊

één jaar geleden

Hier ook 18 maand en twee slaapjes die hij echt nog heel hard nodig heeft

één jaar geleden

Nog twee dutjes hier!

één jaar geleden

Hier momenteel in de overgang, soms nog 2 slaapjes en soms 1. Ze gaan vanzelf naar 1 slaapje, maak je geen zorgen! Onze oudste ging met 18 maanden ineens naar één slaapje.

één jaar geleden

Hier altijd 1 slaapje, ze mag zelf weten hoelang, meestal 2-3 uur. Tot een week of 4 geleden mocht ze op de opvang 2 dutjes doen (dat is alleen op maandag)... dan sliep ze 2x 1.5uur. Maar de laatste keren werd het dan s'avonds te laat (en dan had ze daar de dag erna last van)... Dus nu altijd 1 dutje, en als ze moe is dan s'avonds wat eerder naar bed. Meestal maakt ze nachten van 13 uur en dan overdag 2a3uur

één jaar geleden

1 dutje in de middag rond 12 a 1 uur. Thuis slaapt ze vaak 2 a 3 uur. Op opvang ook maar een dutje, maar daar slaapt ze korter 1 uur of 45 min

één jaar geleden

Mijn zoontje is 18 maanden en doet soms 1 slaapje, maar ook vaak nog 2. Net waar hij behoefte aan heeft