12 Reacties

één jaar geleden

Was het maar waar... Mijn huisarts wil mij niks voorschrijven ivm de zwangerschap (nu 22 week zwanger) zit hele dagen binnen en nog niet te doen

één jaar geleden

Ik heb deze ook geslikt tijdens mijn zwangerschap. Ik kon echt niet zonder. Ik had mijn huisarts gebeld omdat ik eigenlijk pillen had die niet mochten tijdens zwangerschap (dit was voor de zwangerschap). Toen kreeg ik de Loratadine voorgeschreven. Bij mij is het goed gegaan, maar ik nam het niet elke dag. Dat scheelt misschien. Ik heb ook meegedaan met het invullen van gegevens over medicijngebruik tijdens zwangerschap (weet even niet meer via waar), zodat er meer bekend over zal worden.

één jaar geleden

Je kan op Lareb kijken welke medicatie veilig is tijdens de zwangerschap en borstvoeding. Daarop staat dat loratadine en cetirizine het meest veilig zijn dus ik zou me geen zorgen maken!

één jaar geleden

Loratadine en certrizine mocht ik gebruiken helpt voor even maja moet toch iets nies me rot kan gelijk een inlegkruisje gebruiken🤣

één jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik de tabletten dan maar voorzichtig ga gebruiken, dus inderdaad niet elke dag. Gebruiken jullie toevallig ook neusspray of dat niet? De hooikoorts is echt verschrikkelijk 😭

één jaar geleden

ik mocht cetrizine nemen en mometazone neusspray tijdens de zwangerschap

één jaar geleden

Waarom geloof je de assistente niet? Ik neem aan dat zij het wel weet

één jaar geleden

Reactie op rianne123456

Waarom geloof je de assistente niet? Ik neem aan dat zij het wel weet
Ik geloof de assistente wel maar in de bijsluiter van de tabletten stond dat het juist werd afgeraden vandaar mijn vraag

één jaar geleden

Ik geloof de assistente wel maar in de bijsluiter van de tabletten stond da ...
Aha dan dan snap ik het

één jaar geleden

Ik slik ook loratadine en geef borstvoeding. Tijdens de zwangerschap van mijn middelste ook gebruikt. Deze helpen toevallig ook bij mij het beste.

één jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik de tabletten dan maar voorzich ...
Ik heb die pil al gebruikt huisarts heeft het voor mij geschreven ik gebruik ook aventoe neusspeay tijdens het slaap geen zorgen als het via dr al geschreven idd zo erg ik had ontsteken ogen door de allergie ongelofelijk

één jaar geleden

Bij mij werkt de beclometasin neusspray het best, ook veilig bij zwangerschap en borstvoeding