8 Reacties

één jaar geleden

Geen tips wel herkenning hier is ze 11 maanden en slaapt ook niet door sommige nachten komt ze ieder uur maar meestal gewoon om de 3 of 2 uur. Heb ook het idee dat ze snachts veel drinkt waardoor ze overdag misschien niet zo’n trek heeft maar ja zo goed eet ze niet en ze moet toch wat binnenkrijgen. Ben ook wel wel wat zwakker door minder weerstand en een kind dat sinds kort naar de opvang gaat en dus ook continu ziek is.

één jaar geleden

Ga je meteen naar hem toe als hij wakker is? Ik heb die neiging ook, maar heb dat een beetje moeten afleren... Onze dochter wordt ook regelmatig wakker en maakt dan eventjes (luid) geluiden en als ze echt honger heeft, dan horen we het ook wel. Wij moeten voor melk nu ongeveer 1x per nacht uit ons bed momenteel..

één jaar geleden

Dit is mijn verhaal, ik volg...

één jaar geleden

En nog even een ♥️, want dit is zo zwaar

één jaar geleden

Wat geef je overdag aan hem? Alleen maar melk kom je niet ver. Hij mag nu meer vaste voeding dan melk. Probeer overdag meer vaste voeding te geven

één jaar geleden

Wat geef je overdag aan hem? Alleen maar melk kom je niet ver. Hij mag nu m ...
Dat gaat niet bij ieder kindje even makkelijk. Als ze niet willen dan houdt dat op

één jaar geleden

Dat klinkt zwaar voor je! Ik moet er meestal nog 2 keer per nacht uit, maar elk uur klinkt echt te zwaar. Kun je een keer een nachtje hulp inschakelen zodat je even bij kunt slapen? Verder is het denk ik fijn om even wat hulp te krijgen hoe je dit ritme kunt omdraaien, bijvoorbeeld van je huisarts of consultatiebureau? Bijvoobeeld met tips als s nachts water geven in plaats van melk, zodat hij overdag meer kan eten. Bij onze oudste heeft dat geholpen, hij vond water minder interessant dan melk en kwam daardoor minder vaak s nachts. Ik denk dat we daar toen rond 1 jaar mee zijn gestart, maar ik weet het niet precies meer.

één jaar geleden

Wat geef je overdag aan hem? Alleen maar melk kom je niet ver. Hij mag nu m ...
Wat jij hier zegt werkte dat maar zo maar dat is dus niet bij elk kindje! Mijn zoontje heeft moeite met eten komt nu een pre logopedist om het beter te krijgen dus ja ook meen zoontje leeft vooral nog op de melk en komt ook in de nacht! Hier helaas ook geen tips maar wel herkenning!