28 Reacties

één jaar geleden

Heel herkenbaar, ook een buikslapertje hier. Ik heb een andere type luier geprobeerd in de zelfde maat. (Eerder kruitvat daarna pampers extra protection). Het gebeurt iets minder vaak maar ze lekt nog steeds door. Dus ik volg graag voor de gouden tip!

één jaar geleden

Zit haar romper niet te strak? Als de maat goed is, zou ze droog moeten blijven, behalve als de romper te strak zit want dan kan de luier niet goed uitzetten.

één jaar geleden

Wij hebben inderdaad een maat groter van luier en dat werkt heel goed!

één jaar geleden

Misschien een ander merk? Hier ook een buikslaper die nog meerdere keren per nacht bv krijgt, gebruik meestal die van bonbebe maar bijna nooit lekkage gehad

één jaar geleden

Die van ons draagt etos luiers maat 5. Ook vaak nat. Op advies van hun maat 6 andersom eroverheen. En geen nat bed meer

één jaar geleden

Wij gebruiken maat 6 tegenwoordig. Sindsdien lekt onze zoon (bijna) niet meer door. Hij is zelf echt niet groot maar ik vind de grootte van de luiers bij hem heel erg meevallen.

één jaar geleden

Wij gebruiken wasbare luiers, voor ons echt dé oplossing voor droge nachten/ochtenden

één jaar geleden

Hier lijkt een maat groter ook echt groot, maar toch werkt het super en is ze niet meer nat geweest. Misschien een klein pak kopen om uit te proberen?

één jaar geleden

Mijn zoontje beweegt veel in zijn slaap, hij was ook vaak door en door nat 's ochtends. Toen kwam ik de nachtluierbroekjes van het kruidvat tegen, sinds we die gebruiken is hij droog 's ochtends. Overdag gebruiken wij 4+ luiers en voor de nacht hebben we 5, dat is de kleinste maat nachtbroekjes.

één jaar geleden

Herkenbaar. Wij hebben dit steeds met fases, als hij weer uit de maat luiers groeit. Dus op tijd overgaan naar grotere maat in de nacht is bij ons de oplossing. Die lijkt dan wel echt te groot, maar werkt toch goed. Ook goede ervaring met luier zelfde maat als overdag, en dan andersom een grotere luier eroverheen. Dan de randjes bij de buik klein beetje naar binnen vouwen.

één jaar geleden

Hadden wij ook. Na het avondeten krijgt ze geen drinken meer en dat lijkt te helpen

één jaar geleden

Reactie op marrr04

Wij gebruiken wasbare luiers, voor ons echt dé oplossing voor droge nachten ...
Waar heb je ze vandaan als ik vragen mag?

één jaar geleden

Bedankt voor alle tips! Ga ook maar eens gewoon een klein pak van een maatje groter halen en dan maar eens zien..

één jaar geleden

Reactie op L&N22/24

Kruidvat heb ik ze vandaan. Van pampers zelf. Luierbroekje wegwerp en daaroverheen een wasbare luier. Nooit meer doorlek problemen gehad.

één jaar geleden

Reactie op L&N22/24

Van Nappys.nl. Hebben een consult gedaan. Van de nachtluier hebben wij de anavy night + anavy inlegger met wolbroekje eroverheen.

één jaar geleden

Reactie op marrr04

Wij gebruiken wasbare luiers, voor ons echt dé oplossing voor droge nachten ...
Hier ook, vooral met een wolbroekje erover werkt het echt top!

één jaar geleden

Wij gebruiken een maat groter qua luiers voor de nacht. Dat is voor ons het enige wat werkt.

één jaar geleden

Hier ook een veelplasser en buikslaper. Hier ook overbroekjes geprobeerd, verschillende merken luiers en luierbroekjes. Maar gewoon een maat grotere luier werkt het beste.

één jaar geleden

Ik had dat altijd met mijn zoontje. Voor de nacht gebruiken we nu een luierbroekje. Van kruitvat met disney erop. Hier zit een absorberend vlak op tot bijna aan de navel. Ideaal voor buikslapers. Nooit meer natte slaapzakken!

één jaar geleden

Reactie op E28.

Ik had dat altijd met mijn zoontje. Voor de nacht gebruiken we nu een luier ...
Die werkte hier ook niet voldoende