28 Reacties

één jaar geleden

Voor mij ik gebruik altijd een maat groter (5) het is prima ik gebruik ook pampers harmoni ze zijn beetje duur maar de probleem van elke ochtend nate is is geoplost

één jaar geleden

Ik ben overgestapt naar pampers night pants een maat groter en geef nog maar 2/3e van de avond fles. Nu gaat het bijna altijd goed, hooguit nat plekje op de romper IPV volledig natte slaapzak.

één jaar geleden

Ik had dit probleem ook tot ik overstapte naar toch een grotere maat pamper. Dus 1.5 maand = maat 5. En soms dan kan hij net nog gaan lekken. Maar niet extreem.

één jaar geleden

Reactie op Kim023

Ik had dit probleem ook tot ik overstapte naar toch een grotere maat pamper ...
Pampers baby dry maat 5 ! Echt heel fijn ( hier ook buikslaper ) nooit een nat bed maar miss net een klein streepje als het echt van 8 uur savonds tot 10 uur sochtend heeft geslapen (slaapkont)

één jaar geleden

Wij doen een luier maat groter aan en doen deze achterstevoren. Werkt hier heel goed!

één jaar geleden

Hier helaas ook. Er zit altijd wel een slaapzak in de was, haha. Bij ons zoontje is de luier niet eens altijd heel vol, maar het lijkt er langs te gaan. Broekjes helpen wel beter dan luiers. Dus helaas ook geen gouden tip

één jaar geleden

Hier hadden wij ook het zelfde probleem met een buikslaper. Wij gebruiken luiers van de kruitvat en hebben snachts gewoon een maat groter aan gedaan. Werkt prima hier!

één jaar geleden

Hier het zelfde gehad sinds ik nu night pants gebruik van Kruidvat en een ruime romper aan en geen pyjama broek dan gaat het goed