15 Reacties
één jaar geleden
Nachtvoedingen zijn nog heel normaal op deze leeftijd. Geen tips om het af te bouwen maar de podcast liefde van een moeder helpt mij wel om te begrijpen dat het volledig normaal is dat ze wakker worden.
één jaar geleden
Idd, de podcast liefde van een moeder, heeft mij ook erg geholpen. Om het te begrijpen en ook te accepteren
één jaar geleden
Dankjewel ga luisteren, ik vind het ook niet erg maar als je al zo lang soms 2x er uit moet dat is het wel pittig vind ik en als dan iedereen zegt ach de mijne slaapt allang door je moet ze laten huilen en zelfs de kinderarts tegen je zegt dat de nacht voeding moet afbouwen of dat ie het niet meer nodig heeft denk ik dan van nou mijn zoontje echt wel en dan kan je hem eerst wel troosten maar hij heeft gewoon honger dus dan geef ik echt wel met alle liefde de fles maar heel soms heb je zn breek punt dat je denkt van nou is dit normaal ofzo.
één jaar geleden
Dankjewel ga luisteren, ik vind het ook niet erg maar als je al zo lang som ...
Oh ik snap je zo goed! Ons zoontje sliep ook pas door een week voor zijn 1e verjaardag. En nu nog komt hij minstens nog 2/3 keer in de week voor een fles. Niet onzeker worden over uitspraken als; laten huilen en die van de kinderarts. Jij weet idd zelf heel goed of je zoontje de fles nodig heeft of niet. Ik heb ook echt lang getwijfeld of het wel normaal was of niet, maar nachtvoedingen zijn idd normaal tot de leeftijd van 1,5 en de WHO raadt zelfs aan om ze te blijven geven tot 2 jaar (mits je kindje er om vraagt). Je doet het goed mama❤️
één jaar geleden
Mijn kleine slaapt ook nog niet door. Afgelopen zaterdag 1 geworden.
Wat ik nu doe is een flesje water in zijn bed leggen, (Anti-lek) bekertje. De ene keer heeft hij hier voldoende aan en gaat dan weer slapen, de andere keer wordt hij wel wakker en wil hij een flesje melk.
Maar ik geef inderdaad toe, is erg pittig. Heel af en toe is er een nacht dat hij door slaapt🙊
één jaar geleden
Mijn dochter is even oud en slaapt ook nog niet door, komt vaak nog 2x. Ook van alles geprobeerd, maar we gaan nu gewoon met haar mee. Voelt het beste! En kost ons ook y minste energie, anders blijft ze huilen!
één jaar geleden
Wat vervelend voor je! Zelf heb ik er geen ervaring mee, onze dochter sliep ‘door’ vanaf 7 maanden. Wat voor haar het grootste verschil was, was vast voedsel overdag! Ze krijgt bij ons nog steeds een avond fles voor het naar bed gaan, maar verder geen flessen meer. Ik weet niet of je zoontje lekker eet overdag?
één jaar geleden
Reactie op Ourbabyjourney❤️
Oh ik snap je zo goed! Ons zoontje sliep ook pas door een week voor zijn 1e ...
Dankjewel ja soms heb je gewoon welis dat je onzeker word omdat dan iedereen het maar zegt zelfs familie enzo.
één jaar geleden
Reactie op Sjoeliewoelie
Mijn dochter is even oud en slaapt ook nog niet door, komt vaak nog 2x. Ook ...
Ja precies doen wij overigens ook hoor gewoon aanbieden en dan weer terug in bedje
één jaar geleden
Reactie op MissEmzo
Wat vervelend voor je! Zelf heb ik er geen ervaring mee, onze dochter sliep ...
Mn zoontje eet niet heel veel overdag wisselend fruit vind ie alleen druiven wel oke voor de rest niks meer ineens dus doe vaak al knijpfruitje aanbieden omdat ie ook wel slecht drinkt ondanks wat ik aan bied. Lopen al bij de diëtiste vanwege eten. Dus ja eten is niet altijd geweldig
één jaar geleden
Reactie op MissEmzo
Oh en wat hier ook heel erg hielp was naar een osteopaat gaan! Daarna gecom ...
Heb wel goede ervaringen met een osteopaat toen hij baby was ook 3x geweest misschien toch maar nog eens heen indd
één jaar geleden
Hier tot een week of twee geleden ook nog een nachtvoeding. Hij kreeg om 6 uur avondeten en dan om 7 uur een fles die hij meestal maar half op dronk. We zijn gestopt met de fles van 7 uur en geven nu een droomvoeding als wij naar bed gaan. Vaak uur of 11. Nu slaapt hij door (meestal). Als hij nog komt voor een fles is het meestal 5 of 6 uur, dat is zo veel beter dan 2 uur.
één jaar geleden
Mijn zoontje van 13 maanden komt nog 3x in de nacht en wilt dan ook drinken. Het blijkt normaal te zijn.