6 Reacties
één jaar geleden
Zijn het al vermoeiende dagen geweest? Kan door vermoeidheid komen mss tandjes? Zo lang ze goed eten en drinken en goede pampers hebben moet je u geen zorgen maken 😉
één jaar geleden
Reactie op 1kiekeboe1
Zijn het al vermoeiende dagen geweest? Kan door vermoeidheid komen mss tand ...
Ja ze loopt nu dus ze is een bezig druk meisje haha! De luiers zijn net als altijd en ze drinkt en eet ook net als normaal
één jaar geleden
Jonge kindjes hebben vrij snel koorts. Kan ook een virusje zijn. Koorts is toch een teken dat het lichaam iets aanvecht. Sommige kindjes zijn overdag soms gewoon OK of laten niks merken. ‘S avonds kan de temperatuur wel stijgen, doordat het immuunsysteem dan gaat pieken (heeft met de biologische klok te maken). Ik zou het even aankijken. Als ze ong. langer dan 5 dagen achter elkaar koorts hebben, zou ik even naar de huisarts bellen. Maar als je kindje overdag gewoon zichzelf is en speelt, goed drinkt en eet, zou ik me niet veel zorgen maken.
één jaar geleden
Reactie op Eline.x
Jonge kindjes hebben vrij snel koorts. Kan ook een virusje zijn. Koorts is ...
Dankjewel voor je reactie
Ze is verder idd gewoon helemaal haar zelf, eet goed drinkt goed en speelt lekker! Alleen weet niet zo goed wat ik moet doen omdat wij aankomende week op vakantie gaan ivm vliegen enzo
één jaar geleden
Dankjewel voor je reactie
Ze is verder idd gewoon helemaal haar zelf, eet g ...
Ja begrijpelijk… ik zou het toch nog even aankijken. Als het paar dagen zo aanhoud kan je altijd de huisarts bellen en vragen wat zij vinden. Ik ken wel genoeg mensen die met een licht ziek kind zijn gaan vliegen. Dus ik weet niet zeker of het problemen gaat geven. Misschien hooguit dat het minder fijn is voor je kindje, als je savonds vliegt. Maar misschien kan ze dan juist lekker slapen bij je