16 Reacties

één jaar geleden

Tandjes? Die zijn zo venijnig. Probeer anders iets als dentinox of een koele bijtring, misschien gedraagt hij zich dan anders?

één jaar geleden

Hier kwam dat ook door tandjes. Een zetpil kan dan ook verlichting geven.

één jaar geleden

Hai hai mijn zoontje is nu 13 maanden en sliep best door met 1 keer wakker worden na. Nu word Hii idd ook om het uur wakker huilen en ze rug omhoog. Wil ik hem pakken dan is hij stil. Als ik m dan in slaap wil maken lopend op de arm gaat hij weer huilen. Leg ik hem tussen ons in dan is het een soort van goed maar kan hij zijn draai totaal niet vinden. Uit eindelijk valt hij dan in slaap en dan slaapt hij wel door. Wij vinden het ook raar. Ik denk dat ik maar vodka met jus in ze flesje ga doen 😂ik lach nu wel hahah maar onze nachtrust is ook niet meer wat het was 🥹

één jaar geleden

Dankjewel voor jullie reacties! Zijn toch maar even naar de huisarts geweest en ze denken inderdaad tandjes/kiezen die doorkomen in combinatie met een oorontsteking, nu zwaardere pijnstilling gekregen en hij heeft de hele nacht geslapen 🥹 helemaal uitgerust meteen haha

één jaar geleden

Reactie op Marleys2021

Dankjewel voor jullie reacties! Zijn toch maar even naar de huisarts gewees ...
Ahwwww ja met die kleintjes weet je het maar nooit. Maar had hij geen koorts dan bij die oor ontsteking ? Gelukkig dat Hii lekker door geslapen heeft. Hebben jullie ook een beetje nacht rust en je kleintje niet zoveel pijn meer .

één jaar geleden

Hier ook! Maar achteraf waren het kiesjes. Dacht oh is nu over. Meteen de boven kiezen. En nu meteen de hoektanden en is ellende al de hele week🥲. Zetpil wilt nog wel helpen maar ook niet super

één jaar geleden

Hier ook, bleek een oorontsteking.. nu heeft ze antibiotica en slaapt ze weer lekker.

één jaar geleden

Reactie op aaltje1979

Ahwwww ja met die kleintjes weet je het maar nooit. Maar had hij geen koort ...
Nee, geen koorts! Gelukkig gaat het nu iets beter

één jaar geleden

Reactie op coco1109

Hier ook! Maar achteraf waren het kiesjes. Dacht oh is nu over. Meteen de b ...
Zo vervelend hè, ons zoontje heeft ook heel veel last van zijn kiezen, zetpil doet hier ook weinig

één jaar geleden

Reactie op Marleys2021

Zo vervelend hè, ons zoontje heeft ook heel veel last van zijn kiezen, zetp ...
Arme kleintjes🥹 en arme wij hahaha

één jaar geleden

Mijn zoontje van 14 maanden sliep de sterren van de hemel. Na 6 maanden zelden een probleem gehad met slapen en slaapt 12 uur aan een stuk. 2 weken geleden is hij ziek geworden, heel erg verkouden, hoge koorts, dik groen snot overal en ontroostbaar. Week daarna kwam ik erachter dat zijn 2 bovenste kiezen doorkomen en verklaarde dat mij de schreeuw buien waarin hij ontroostbaar was. Het was zo erg dat we op een avond naar de HAP zijn geweest omdat ik echt dacht dat hij iets ernstigs mankeerde, zo enorm overstuur. De verkoudheid is hier inmiddels voor 80% over en de kiezen komen elke dag een beetje meer door, maar het slaapgedrag 's avonds en 's nachts is heel erg rommelig. Na 1.5 a 2 uur slapen wordt hij huilend wakker. Is wel snel te troosten en in bed te leggen maar dan begint hij gerust 5 minuten later weer. Soms 2 uur later.. Vannacht zijn we van 21u tot 01:15 op- en neer gelopen naar zijn kamer. Troosten in bed liep zo uit de hand dat hij bijna stikte van het huilen en met man en macht probeerde over zijn bed te klimmen om maar in onze armen te komen. Dit hebben we dus 7 minuten volgehouden, zo ontzettend zielig. Wat het precies is, weet ik ook niet. Er zat vanochtend wel een klein bloedvlekje in z'n hoeslaken dus misschien toch iets met zijn tanden nog. Verder zie ik niks aan hem.. heel vermoeiend is het wel.

één jaar geleden

Reactie op DREAM95

Mijn zoontje van 14 maanden sliep de sterren van de hemel. Na 6 maanden zel ...
Misschien komen er nog 2? 3 van mijn kinderen kregen ze rond die leeftijd alle 4 tegelijk. Mijn dochter zit er nu ook middenin. Ook superverkouden, oorontsteking er fijn bij en 4 kiezen die doorkomen 2 boven en 2 beneden. Je kunt het maar gehad hebben🥴 maar het geeft wel veel ellende idd. Zo sneu om ze met zoveel pijn te zien...

één jaar geleden

Misschien komen er nog 2? 3 van mijn kinderen kregen ze rond die leeftijd a ...
Ik mag zijn tandvlees voelen als er dentidox aan zit. Dat vindt hij heel fijn haha. Ik voel er nu denk ik maar 2 en misschien 1 hoektand maar vind het lastig. Beneden voel ik vooralsnog niks, maar wie weet zit daar ook iets te drukken. Verlatingsangst neemt hier ook toe dus dat zal ook een stoorfactor zijn. Ach, uiteindelijk komt het goed 😂 Jij ook heel veel succes en sterkte daar!❤️

één jaar geleden

Reactie op DREAM95

Ik mag zijn tandvlees voelen als er dentidox aan zit. Dat vindt hij heel fi ...
Ja precies.. kiezen zeuren vaak al weken voor ze echt door zijn. Hopelijk hebben ze snel hun gebit compleet 🙊

één jaar geleden

Reactie op DREAM95

Mijn zoontje van 14 maanden sliep de sterren van de hemel. Na 6 maanden zel ...
Zo vermoeiend hè en zo sneu voor ze, gaat het al wat beter nu? Hier ook weer drama, vooral overdag nu. Denk dat we gaan proberen of hij al toe is aan 1 slaapje overdag.

één jaar geleden

Reactie op Marleys2021

Zo vermoeiend hè en zo sneu voor ze, gaat het al wat beter nu? Hier ook wee ...
Gaat wel beter, in de zin van, hij is sneller te troosten en gaat dan ook weer slapen. Maar wordt nog steeds elke avond/begin van de nacht huilend wakker en huilt ook soms midden in de nacht even maar valt dan ook weer zelf in slaap. Wordt na elk slaapje sowieso ook heel erg verdrietig wakker.