15 Reacties

één jaar geleden

Onze dochter had dit ook, was gelukkig maar een week. We hebben haar wel warmere slaapzak aangedaan, misschien dat dat helpt. Maar denk inderdaad fase.

één jaar geleden

Jup, hier ook ineens. Wel vanaf 6 uur, maar toch. Zal vast een fase zijn inderdaad.

één jaar geleden

Reactie op Manoukkruiderink

Jup, hier ook ineens. Wel vanaf 6 uur, maar toch. Zal vast een fase zijn in ...
Blij dat ik niet de enigste ben

één jaar geleden

Mijn dochter ook ik maak voor haar melk ze drink het en dan ververs ik haar pampers en terug naar bed( ik probeer zo weinig lampen aan te doen en niet meer haar praten gewoon ggan we nu melk drink pamper verversen en gaan we terug slapen) dan blijft rustig in haar bed soms half uur soms een uur soms tot 9uur 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Hier ook, kwamen deze week erachter wss van de kou, een dikkere slaapzak heeft wonderen gedaan

één jaar geleden

Reactie op syllie.w

Hier ook, kwamen deze week erachter wss van de kou, een dikkere slaapzak he ...
Hier nu ook gedaan en het is al wat later gelukkig

één jaar geleden

Reactie op Lieneke1988

Hier nu ook gedaan en het is al wat later gelukkig
Fijn! Benieuwd hoe het de komende nachten gaat!

één jaar geleden

Reactie op syllie.w

Welke dikte heb je nu? Onze dochter is ook vroeg wakker, maar twijfel of het aan de slaapzak ligt. Is nog 21 graden op haar kamer en ze slaapt in een dunne slaapzak (romper en pyjama aan)

één jaar geleden

Hier ook. Warmere slaapzak van de week aangedaan. Helaas heeft dat hier niet geholpen. Ik hoop op een fase. Een maand geleden kon hij soms wel tot 09:00 uitslapen. Dus wel ff een verschil.

één jaar geleden

Reactie op syllie.w

Ons zoontje was ook ineens 2 dagen om 05.30 uur klaarwakker. Ook zijn dutje was ineens een uur korter. Gisteren voor zijn dutje en vannacht een warmere slaapzak aangedaan. In beide gevallen sliep hij weer zoals we dat van hem gewend zijn 😊👌🏻

één jaar geleden

Reactie op Diana-1992-1

Welke dikte heb je nu? Onze dochter is ook vroeg wakker, maar twijfel of he ...
Bij ons had ze het echt gewoon koud. Ze heeft nu tog 2,5 slaapzak aan, met pyjama lange mouw. Temperatuur op haar kamer is 19/20. Daar slaapt ze echt super goed op, weer rustige en lange nachten.

één jaar geleden

Ik ook, dochter 16 maanden. We gaan al de derde week in, niet alleen vermoeiend voor onze dochter maar ook partner en ik zijn kapot en verlangen naar terug onze nachtrust.

één jaar geleden

Reactie op Diana-1992-1

Welke dikte heb je nu? Onze dochter is ook vroeg wakker, maar twijfel of he ...
Volgens mij 2,5 tog Dikke slaapzak in ieder geval zonder mouwen, Romper korte mouw en lange pyjama en sokken. Op haar kamertje is het nu rond de 20-21 graden

één jaar geleden

Dikkere slaapzak heeft hier helaas nog geen effect

één jaar geleden

Slaap regressie van 18 maanden zitten wij ook in. Die van ons wordt standaard elke nacht 5:30 wakker. Gaat zitten en wachten tot wij komen. Want hij gooit z’n speen dan ook weg. Wanneer we die geven gaat hij gelukkig weer verder slapen