15 Reacties
één jaar geleden
Onze dochter had dit ook, was gelukkig maar een week. We hebben haar wel warmere slaapzak aangedaan, misschien dat dat helpt. Maar denk inderdaad fase.
één jaar geleden
Jup, hier ook ineens. Wel vanaf 6 uur, maar toch. Zal vast een fase zijn inderdaad.
één jaar geleden
Reactie op Manoukkruiderink
Jup, hier ook ineens. Wel vanaf 6 uur, maar toch. Zal vast een fase zijn in ...
Blij dat ik niet de enigste ben
één jaar geleden
Mijn dochter ook ik maak voor haar melk ze drink het en dan ververs ik haar pampers en terug naar bed( ik probeer zo weinig lampen aan te doen en niet meer haar praten gewoon ggan we nu melk drink pamper verversen en gaan we terug slapen) dan blijft rustig in haar bed soms half uur soms een uur soms tot 9uur 🤷🏻♀️
één jaar geleden
Reactie op syllie.w
Hier ook, kwamen deze week erachter wss van de kou, een dikkere slaapzak he ...
Hier nu ook gedaan en het is al wat later gelukkig
één jaar geleden
Reactie op syllie.w
Welke dikte heb je nu? Onze dochter is ook vroeg wakker, maar twijfel of het aan de slaapzak ligt. Is nog 21 graden op haar kamer en ze slaapt in een dunne slaapzak (romper en pyjama aan)
één jaar geleden
Reactie op syllie.w
Ons zoontje was ook ineens 2 dagen om 05.30 uur klaarwakker. Ook zijn dutje was ineens een uur korter. Gisteren voor zijn dutje en vannacht een warmere slaapzak aangedaan. In beide gevallen sliep hij weer zoals we dat van hem gewend zijn 😊👌🏻
één jaar geleden
Reactie op Diana-1992-1
Welke dikte heb je nu? Onze dochter is ook vroeg wakker, maar twijfel of he ...
Bij ons had ze het echt gewoon koud. Ze heeft nu tog 2,5 slaapzak aan, met pyjama lange mouw. Temperatuur op haar kamer is 19/20. Daar slaapt ze echt super goed op, weer rustige en lange nachten.