12 Reacties

één jaar geleden

Hier in de vriendengroep 1 meisje en 2 jongens en het meisje is juist veeeeeeel ondernemender dan de jongens 😅

één jaar geleden

Hier niet kunnen vergelijken maar ik heb een heel avontuurlijk en ondernemende dame! Alleen maar lopen en onderzoeken, grenzen opzoeken zonder rem🤣

één jaar geleden

Hier thuis eerder het tegenovergestelde

één jaar geleden

Eerder tegenovergestelde!

één jaar geleden

Misschien meer het verschil tussen een eerste en tweede kind?

één jaar geleden

Haha, dit gewoon! Wij ook een (voorzichtige, rustige) dochter van 3 en een zeer ondernemende zoon van bijna 1! 😅 We hebben er onze handen mee vol! 😂

één jaar geleden

Hier ook het tegenovergestelde. Ik dacht dat mijn zoontje (nu 2,5) ondernemend was, maar als ik het vergelijk met mijn dochtertje nu, was hij super braaf 🙈 ons dochter klimt overal op/in en klautert ook uit dingen waarvan je denkt daar kan ze nooit uit geraken 😅

één jaar geleden

Mijn dochter luisterde beter als ik aangaf dat ze ergens af moest blijven, maar de oudste jongen was toch echt het minst ondernemend. De jongste heeft van allebei wat, het niet luisteren van zijn broer en het ondernemende van zijn zus... De box is dus nog echt mijn grote vriend als ik even mijn handen vrij wil 😅

één jaar geleden

Eerste zoon heel rustig, tweede zoon mega ondernemend.. continu opletten vooral buiten…

één jaar geleden

Nou ik kan het niet vergelijken maar hier een pittige meid. Geen rem op dat kind.

één jaar geleden

Hier het tegenovergestelde, super rustig en mega voorzichtig zoontje. Die neemt echt nul risico. Zijn zusje daarentegen....

één jaar geleden

Hier ook volledig het tegenovergestelde, daarnaast ook trage henkies (niet te traag volgens de gemiddeldes maar ook zeker niet de snelste). Maar kindje van een vriendin van me die is inderdaad wel heel ondernemend en kan geen seconde stil zitten. Denk niet zozeer dat het aan het geslacht ligt maar aan het kind.