29 Reacties

één jaar geleden

Zand/watertafel, speelhuisje voor in de tuin. En waarschijnlijk zo’n fietsje die je als ouder vooruit kan duwen☺️ dan heeft de ook gelijk genoeg gekregen☺️

één jaar geleden

Grimm’s grote blokkenpiramide van ons, een loopfietsje van opa en oma, een duwbare driewieler van de andere opa en oma (voor bij hun thuis) en nog wat kleine dingetjes van de opa’s en oma’s, want 1 ding geven vonden ze echt niet kunnen 😅. Nou, dan is hij meteen voorzien voor de rest van het jaar! Haha

één jaar geleden

MODU blokken. Heel duur maar iedereen van de familie betaalt mee, dus daardoor goed te behappen. Wij hadden net al het speelgoed uitgezocht en wil geen nieuw prul. De MODU blokken op een beurs gezien en mijn oudste zoontje ging toen al los met bouwen dus weet zeker dat beide kids hier lang llezier aan beleven 🥰

één jaar geleden

Een loopfietsje

één jaar geleden

Pikler driehoek

één jaar geleden

Reactie op RuthvdBruggen

Pikler driehoek
Dit wil ik ook geven aan mijn dochter. Alleen weet ik nog niet welke, weten jullie dit al?

één jaar geleden

Reactie op Margje1992

Dit wil ik ook geven aan mijn dochter. Alleen weet ik nog niet welke, weten ...
Heb het echt mega grondig uitgezocht en ben op deze uitgekomen: https://www.ehrenkind.de/shop/kletterdreieck/

één jaar geleden

Schommel en glijbaan 😊

één jaar geleden

Hoeveel geld geven jullie ongeveer uit aan een cadeau? Mijn ouders (opa en oma) geven 100 euro uit. Ik vind dat best veel geld 🙈. Alleen nu voelt het een beetje raar om dan zelf minder geld uit te geven aan een cadeau.

één jaar geleden

Reactie op MamavanVajèn

Hoeveel geld geven jullie ongeveer uit aan een cadeau? Mijn ouders (opa en ...
Je moet doen wat je zelf wilt! Iedereen heeft zo zijn eigen portemonnee of principes! Dus als doen jouw ouders 100euro dan is het echt niet raar dat jezelf minder doet hoor!! Kijk daar echt niet naar!

één jaar geleden

Reactie op MamavanVajèn

Mijn ouders zijn helemaal koekoek die hebben voor mijn neefje z’n eerste verjaardag een Bentley trycicle gekocht https://babyjungle.nl/bentley-tricycle-limited-edition?gclid=Cj0KCQjwocShBhCOARIsAFVYq0iY6kiM8x9uOMrxnwEroCmlcI76AZ2XPHJs8Q4OI1H0O_0aUJi5PsIaAnTcEALw_wcB mijn neefje heet ook Bentley. En voor mijn kleine willen ze ongeveer hetzelfde gaan uitgeven, super lief, maar voor mij hoeft het niet Perse zoveel Maar zij willen het 😅beter verwend dan verwaarloosd denk ik dan

één jaar geleden

Ik heb een lijstje gemaakt van dingetjes die me handig lijken. Die lijst deel ik met m'n familie. Alles wat ze niet krijgt, maar ik wel graag wil hebben dat koop ik zelf. Zijn kadootjes tussen 5 en 50 euro. Met een beetje geluk ben ik zelf weinig kwijt 😁

één jaar geleden

Reactie op RuthvdBruggen

Heb het echt mega grondig uitgezocht en ben op deze uitgekomen: https://ww ...
Ik vraag me af waarom dit zo populair is (niet sarcastisch bedoeld). Ik zie het veel voorbij komen maar het lijkt mij zo saai 🙈 ik zou ook mijn hart vasthouden als m’n zoontje hierop klimt . Dus ben oprecht benieuwd! Wij dachten aan grote schuim blokken om op te klimmen, maar aangezien ik deze driehoek en de stapel blokken veel voorbij zie komen twijfel ik toch

één jaar geleden

Zandbak en zwembadje! Wij geven pas later zelf een cadeau.. Eerst maar eens zien wat er binnen komt haha

één jaar geleden

Watertafel van 1 opa en oma ren looptrekker van de andere opa rn oma. En van ons zelf een balkenbak en glijbaan. Van de rest weet ik niet heb wel iets ideeën gegegeven

één jaar geleden

Watertafel

één jaar geleden

Veel te veel 🙈. Ze krijgt van ons en van de familie zover bekend een keukentje, loopauto, zandbak, zwempak, duplo setje en mijn schoonvader maakt nog iets maar wil niet zeggen wat (🙄). Een watertafel had ik eind vorig jaar zomer gescoord voor 4€ bij Kruidvat en staat dus al een tijdje op zolder, die krijgt ze later nog wel eens.

één jaar geleden

Dit heeft onze kleine meid vandaag voor haar eerste verjaardag gehad!

één jaar geleden

Ik vraag me af waarom dit zo populair is (niet sarcastisch bedoeld). Ik zie ...
Onze dochter klimt in huis echt op alles, ik hou regelmatig mn hart vast 🙈 maar als ze valt dan is er eigenlijk nooit iets aan de hand. Heb liever dat ze dan op der ding klimt, ze ontwikkelen er ook heel veel mee. Google er maar ns op als je meer over de ontwikkeling ervan wilt weten 😇

één jaar geleden

Reactie op MamavanVajèn

Hier ook beide opa's en oma's een cadeau van rond de 100 euro. Ik heb zelf nog helemaal geen cadeau😅😅