13 Reacties

één jaar geleden

Emmer of grote plastic (opberg)bak om in te wassen.

één jaar geleden

Kan ook gebruikt worden voor waterpret als je er wat speeltjes in doet. Leuk voor als het warm is

één jaar geleden

Wij zijn nu aan het kamperen met onze jongen van 15 maanden! We hebben zo'n plastic badeendje wat we zowel als bad als zwembadje gebruiken. Hij slaapt in een deryan tentje dat gaat super goed! En afhankelijk waar je gaat kamperen verschillende diktes in slaapzakken.. en een groot picknick kleed! En we hebben zo'n loopfietsje mee dat is ook groot succes.

één jaar geleden

Een klein opblaas zwembadje!! Wij hebben paar weken geleden gekampeerd, was geweldig, ze speelde daar de hele dag in. En iets van white noise, zodat het wat omgevingsgeluid verminderd als ze gaan slapen.

één jaar geleden

Deryan tentje, verschillende diktes pyjama en dekentjes, wasmiddel en iets dat je kunt opspannen als waslijn. Mijn dochter was 13 maanden toen we gingen kamperen en liep toen nog niet, als je je omdraaide was ze al weer vies.😂 dus heb bijzonder veel gewassen die week.. anti muggen lamp. Wij hadden er 1 van de action die op solar ging, geweldig ding. Geloof dat hij 3 euro kostte.

één jaar geleden

Ah goede tip van de lamp! Deryan tentje al eens uitgeprobeerd.. geen succes. Ze klimt eruit 🙈

één jaar geleden

Reactie op maaikeiszwanger

Ah goede tip van de lamp! Deryan tentje al eens uitgeprobeerd.. geen succes ...
Klimt? Hoe bedoel je dat? Een deryan tentje staat op de grond toch, dus weinig klimmen aan. Wat wellicht een optie zou zijn is een peuter luchtbed. Dat heeft opstaande randen. Dus ze kan er niet uit vallen in haar slaap..

één jaar geleden

Klimt? Hoe bedoel je dat? Een deryan tentje staat op de grond toch, dus wei ...
Deze? Rechtop staan en in paniek.. maar gewoon campingbedje gaat mee. Tent is groot zat.

één jaar geleden

Reactie op maaikeiszwanger

Deze? Rechtop staan en in paniek.. maar gewoon campingbedje gaat mee. Tent ...
Ah oké.. ik dacht al, hoe klimt ze dan.. Maar dat is ook fijn, als ze in een gewoon campingbedje kan

één jaar geleden

Iets tegen muggenbeten ofzo?

één jaar geleden

Reactie op rianne123456

Iets tegen muggenbeten ofzo?
Ik heb daar stickers voor die plak ik achterop de slaapzak. Werken super goed! Sinds dien heeft mijn dochter geen muggenbeten meer gehad. Ik heb ze bij kidsdeco besteld.

één jaar geleden

Reactie op MamavanVajèn

Ik heb daar stickers voor die plak ik achterop de slaapzak. Werken super go ...
Heb je daar een link van voor mij aub? Hier een klein mupke die helemaal onder zit al lijkt ze er gelukkig minder last van te hebben dan haar mama

één jaar geleden

Reactie op rianne123456

Heb je daar een link van voor mij aub? Hier een klein mupke die helemaal on ...
https://www.kidsdeco.nl/anti-muggen-stickers-24st-squitos/