10 Reacties
één jaar geleden
Onze zoon zit al een tijdje in de buggy. En de kinderwagen hebben we nu ook naar voren kijkend gezet. Maar hij zit liever in de buggy omdat hij dan rechter op kan zitten. Naar ons toe wil die zeker niet meer dan ziet hij niet veel. Maar hij wil ook vaak op de arm en word dan echt boos als hij toch in de buggy moet. 😅
één jaar geleden
Bij ons wisselt het best wel. De kinderwagen staat in huis dus als we naar het winkelcentrum lopen nemen we hem mee in de kinderwagen. De buggy ligt altijd in de auto dus als we met de auto op pad gaan gaat hij in de buggy. Hij vindt het heerlijk om om zich heen te kijken 🥰
één jaar geleden
Wij hebben een buggy gekocht, ook omdat dit praktischer is qua ruimte als je even naar de winkel wil ofzo. Onze dochtet heeft er juist behoefte aan om van zich af te kijken dus ze zit naar voren. In de kinderwagen had ik haar nog wel naar ons gericht, maar dan vindt ze het niet meer leuk omdat ze niet alles ziet of ze gaat helemaal voorover buigen. Ik zal zeggen kijk waar je kindje behoefte aan heeft😉
één jaar geleden
Gebruiken de buggy al sinds hij 5/6 maanden is. Maxi cosi vond ie niet fijn en vonden de kinderwagen zelf veels te onhandig en groot. Als je het ongezellig vind, je hebt ook buggy’s die je om kan draaien als het goed is
één jaar geleden
Hier kinderwagen maar wel van ons af. Hij was toch alleen maar bezig met langs ons kijken, dit vindt hij veel leuker. Die van maxi cosi is tot 4 jaar dus die blijven we gebruiken tot baby nummer 2. Heb zelf niet begrepen waarom ook een buggy kopen als je kinderwagen kan ombouwen.
één jaar geleden
Reactie op marrr04
Hier kinderwagen maar wel van ons af. Hij was toch alleen maar bezig met la ...
Meer voor gemak, buggy is makkelijker meenemen en neemt niet veel ruimte in beslag.
één jaar geleden
Hier toevallig sinds deze week een buggy, eigenlijk was het meer luiigheid dat we nog geen buggy in huis hadden dat we zo lang de kinderwagen hebben gebruikt. Maar dit is wel veel lichter en dus fijner voor ons. Kinderwagen hadden we eigenlijk ook altijd van ons af gericht.
één jaar geleden
Ik gebruik alleen de kinderwagen, kan niet met buggys overweg. Stap steeds op de wielen als ik ontspannen loop, dus dat is voor mij niks. Mijn man en moeder vinden hem wel heel fijn, al wordt hij nu dan voor de middelste gebruikt. De jongste sowieso, gezellig in de kinderwagen. En soms de jongens samen in de duowagen.