13 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Oumm010
Jaaa ik gebruik al paar maanden nu een kussen ze slaapt veel langer en bete ...
Welke kussen heb jij besteld?
één jaar geleden
Hij sliep maanden lang bij ons in bed, telkens wat onrustig en op een gegeven moment ging hij op ons liggen of op onze kussens. Ik heb toen een keer ‘s middags bij ons in bed hem in slaap laten vallen op een kussen en hij sliep prompt 4 uur achter elkaar (ook bijslapen). Nu hebben we bij 20 maanden een kussen in z’n ledikant gelegd en sinds dien slaapt ie weer in z’n eigen bed de hele nacht door. Hij was er echt aan toe. Gaat savonds ook heerlijk erop liggen.
één jaar geleden
Ik heb ‘m trouwens via Wehkamp gekocht. De meeste kussens zijn zó dun en voegen amper wat toe voor mijn gevoel. Deze is wat dikker. Hele goede recensies en mag al vóór 2 jaar. Goed doorademend: al met al mega tevreden.
https://www.wehkamp.nl/app/product/16186656?utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share
één jaar geleden
Reactie op LittleWish
Ik heb ‘m trouwens via Wehkamp gekocht. De meeste kussens zijn zó dun en vo ...
wij hier ook sinds vorige maand.. ze is er echt dol op. Veel hele platte kussens gezien maar deze is echt hele mooie kwaliteit en wat dikker. Als ze in bed komt duikt ze elke dag op d'r kussen en pas daarna slaapzak aan.!