20 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben die van Ette Tete. Ik was voor precies hetzelfde bang, maar deze kun je als tafel en stoel neerzetten, maar ook als leer toren.
Ons zoontje gebruikt het als klimtoestel, tafeltje en komt altijd met dat ding aan als ik ga koken. Ik kan 100% zeggen dat het een goede aankoop was!
één jaar geleden
Hier ook die van Ette Tete. De investering zooooo dubbel en dwars waard! Mevrouw (1,5) brengt iedere ochtend haar bakje kwark naar het bureautje en eet hier dan zelf haat ontbijt aan. Als we staan te koken ging ze iedere keer aan onze benen. Nu met de leertoren kan ze meekijken en hebben we meer rust 🤭 ze kan er heel goed zelf op en af klimmen! Echt een top ding
één jaar geleden
Hebben er een gemaakt met de Ikea hack. Heel erg blij mee, ze kan nu 'helpen' met koken en hangt niet de hele tijd aan mn benen.
één jaar geleden
Ik ben er ook blij mee! Kijken naar koken is erg leuk. Ik vind het wel altijd goed opletten want ze zijn vingervlug.
één jaar geleden
Wij hebben ook de ikea-hack en we zijn er heel blij mee. Veel makkelijker koken als hij erbij kan staan, in plaats van aan je benen hangen, en bjj ons heeft hij ook al uren dienst gedaan om te ontdekken hoe een deurklink werkt. We hebben viltjes onder de poten geplakt zodat hij er zelf mee rond kan schuiven...gelukkig heeft hij nog niet door dat hij hem dus ook overal kan neerzetten, alleen de plekken die we hem laten zien.
één jaar geleden
Wij hebben een leertoren die ook een tafeltje kan zijn met stoeltje eraan. Ze zit nergens anders meer, alles gaat aan het tafeltje. Ook appartement hier, maar beste aankoop ever!
één jaar geleden
Reactie op NvSdB91
Wij hebben die van Ette Tete. Ik was voor precies hetzelfde bang, maar deze ...
Ja deze hebben wij ook, beste aankoop ever hier!
één jaar geleden
Reactie op romee1983
Ette tete leertoren wil ik bestellen maar zie nog verschillende! Welke is d ...
Wij hebben deze. Kan je ook een tafeltje van maken, dat gebruiken we ook vaak https://www.bol.com/nl/nl/p/ette-tete-leertoren-step-n-sit-inklapbaar-tot-tafel-en-stoel-zwart-met-zilver-clips/9300000061932945/?bltgh=l0j-Af1C4eZ1g54pvOpNyg.2_6.8.ProductImage