6 Reacties
één jaar geleden
Er was op dit forum een keer als tip om van lepeltjes van de Hema te gebruiken die zijn redelijk plat, zodat ze er goed van leren afhappen. Mijn kleine eet hier goed van af. Tegenwoordig laat ik haar ook van een koffielepel eten en een gebaksvorkje gebruiken om zelf aan te prikken en dat gaat ook goed.
Ik heb wel kinderbestek (volgens mij van Villeroy en boch) maar ik vind deze uitvoering niet veel verschillen van normaal bestek.
één jaar geleden
Mijn dochtertje kan ook niet van een lepel eten maar wel met een vork. Als ik tijd heb ik laat haar naar het eten zelf proberen een daarmee spelen anders niet
één jaar geleden
Wij gebruiken bestek van Tryco. Is te koop bij Mamaloes bijv. Erg fijn bestek voor de kleine
één jaar geleden
Bij ons eet ze zelf met een dwarslepel (beetje gebogen aan het uiteinde), daardoor kan ze makkelijker zelf eten en morst ze minder. Bevalt heel goed! Zie ook echt dat het zelf eten minder goed gaat als ze af en toe toch eens met een andere lepel eet!
één jaar geleden
Reactie op femke_1988
Bij ons eet ze zelf met een dwarslepel (beetje gebogen aan het uiteinde), d ...
Ja hier ook. En ik geef zn bordje (dikke) pap op het eetblad van de kinderstoel. En geef m zelf eten met een andere lepel. Tussendoor steekt hij zelf nog eens een keer de lepel in z'n mond.