13 Reacties
7 maanden geleden
Ik was bij de tweede 08-01-2024 geboren, 13 kilo aangekomen en in 2 weken tijd was het er weer af, echter pas ik nog steeds niet in m’n oude broeken want mijn lichaam is gewoon veranderd, mijn buik “flubbert” en m’n benen zijn wat steviger, heb een normaal postuur. Moet wel zeggen dat ik heel druk ben met 2 kinderen en daardoor het sporten links laat liggen, wellicht dat dit wel wat voor mij zou doen maar dat komt wel weer. Ik moet er heel erg aan wennen maar aan de andere kant denk ik ook, ik heb 2 kinderen gekregen in 2 jaar tijd, en verwacht ik niet dat het hetzelfde zou zijn als voor de tijd. En er zijn natuurlijk vrouwen die hier geen last van hebben.
7 maanden geleden
Ik was bij mijn 1e zwangerschap ruim 23 kilo aangekomen. Ik kon de hele dag eten😅 mijn zoontje is geboren 27 april 2022 mijn 2e is er snel achteraan gekomen zei is 3 aug 2023 geboren. Ik merk dat ik super snel afval terwijl dat bij mijn eerste echt niet zo snel ging ik had een onderkin flinke onderbuik benen. Ik ben nu zo druk met de kinderen en sport en 1 a 2x in de week bij(als dit allemaal lukt voornamelijk boxzaktraining/ kickbox. Ik pas mijn oude kleding gelukkig weer. Buik en benen wil ik wel rustig aan weer wat strakker hebben alles is niet meer zo strak als het was maar ik geef het de tijd.
Ik was erg bang dat ik.nog dikker zou worden en alles nog meer zou hangen maar dat hoeft dus niet zo te zijn. Op je eten letten /beetje sporten wandelen.spelen met de kids
7 maanden geleden
Wij hebben er ook 2 jaar over gedaan. Ik ben bevallen op 20-5-2022. Helaas behoorde ik tot de kleine groep die kans heeft op HG. Ben toen maar 9 kilo aangekomen. De 1e week na de bevalling viel ik snel af, net op het randje van te snel. Op 24-Jan-2024 is mijn zoontje geboren. Toen was 7 kilo aangekomen. Ik vind zelf dat ik te slank ben (dat is ook (helaas) mijn bouw) dus ik loop nu bij een diëtiste om aan te komen. Merk wel dat mn boobs gelukkig ongeveer dezelfde maat hebben als na mn 1e zwangerschap. Alleen zijn mijn bekken nog niet goed.. zucht.. En het is echt waar, elke zwangerschap is anders en elke bevalling is anders.
7 maanden geleden
Ik heb 3 kinderen en ik merk wel dat mijn lichaam er een steeds grotere 'tik' van heeft gekregen. Maar ik ben ook wel 10 jaar ouder dan jij geloof ik.
Ik raakte de kilos redelijk snel kwijt en ik heb een prima postuur. Maar dan nog baal ik er ook wel eens enorm van. Maar ik bedenk me ook altijd dat het 3 kinderen heeft laten groeien. En dat zou ik voor geen goud willen ruilen. Dan maar minder strak.
7 maanden geleden
2 kinderen van 30-5-22 en 04-2-24 en ik lijk nog 6 maanden zwanger.
Onderkin, dikke benen, stevige vochtpoten en een buik waar je u tegen zegt.
Maat XL waar ik van een S/M af kom.
Ik heb tijdens m'n zwangerschap behoorlijk gesnaaid en kan er nu dagelijks om janken.
Ik sport, ik lijn, maar ik heb er nog geen 100 gram af sinds m'n bevalling.
7 maanden geleden
Reactie op Jodyxx
2 kinderen van 30-5-22 en 04-2-24 en ik lijk nog 6 maanden zwanger.
Onderki ...
Zwangerschappen zijn een enorme aanslag op je lichaam 😞
7 maanden geleden
Reactie op Jodyxx
Absoluut..
Logisch ook, en met de maanden zal het nog wel heel iets verande ...
Je moet jezelf inderdaad wat tijd geven, het is pas zo kort. Maar ja... dat is artsen geneuzel, haha.
Als moeder weet ik dat je er behoorlijk onzeker van kan worden
7 maanden geleden
Ik heb ook twee kinderen kort achter elkaar gekregen, 04-05-2022 en 19-07-2023. Ik ben van mezelf al wat zwaarder. Ben in beide zwangerschappen niet veel aangekomen, 6 kilo ongeveer, en na de bevalling zat ik wel op mijn oude gewicht. Maar ik moet zeggen dat ik sinds die tijd wel ben aangekomen, de buik heb ik ook. Mijn man zeurt er weleens over maar dan zeg ik: ja er hebben twee baby's in gezeten.
Ik sport 1x in de week, volleybal, maar moet zeggen dat ik daar vaak geen energie meer voor heb na een hele dag met de kinderen thuis, 32 uur werken en 's ochtends tot aan bedtijd van de kinderen alles alleen moet doen i.v.m. het werk van mijn man. Dan ben ik gewoon op en blij dat ik even rust heb.
Als ik mij weer kan toezetten tot dieëten dan vliegen de kilo's eraf, maar dat vind ik nog lastig.
Ik had tijdens mijn tweede zwangerschap veel last van mijn bekken en dat heb ik soms, zoals vandaag, nog steeds. Ook moet.ol constant naar de wc en kan geen plas meer opbouwen.
Ik zal wel graag wat kilo's kwijt willen, maar merk dat ik eerst weer wat rust zelf moet hebben in mijn hoofd en wat beter in mijn vel voel.
7 maanden geleden
Ik heb ook twee kindjes. Eerste bevallen was ik 75 kg op 05/2022 daarna op 11/2023 ik ben bij gekomen 10kg dus 85 kg ik had altijd last van mijn rug tijdens mijn tweede zwangerschap en ik voel me zwaar en nu nog altijd. Ik weeg 75kg zoals eerste zwangerschap hhh mijn kleren passen niet ik draag kleren die ik heb voor mijn eerste zwangerschap gekocht. Ik heb nog aktijd buik en ik zie zoals ik terg zwanger ben of zo. Ik heb geprobeerd om te sporten thuis maar het ging niet ik ben zo zwaar en ik kan niet stoppen met eten ik ben de hele dag bezig met eten. Ik vind mij. Lichaam niet meer sexy zoals vroeger maar ik heb geen motivatie om dat te veranderen elke keer als ik begin met sporten en diëten na paar dagen stop ik 🥲 en soms heb geen tijd zelfs ik wil gewoon chillen als de kindjes slapen
4 maanden geleden
Reactie op agentstarling
hangtieten gekregen helaas
Ik heb ze helaas ook.... Ze waren met de 1e zwangerschap van een 70b naar een F. Toen gekrompen naar een slappe kleine A. 2e zwangerschap van die A naar een E en toen weer naar die slappe A.... Ik vind t echt verschrikkelijk..
Snap ook niet waarom ze zo achterlijk gegroeid zijn, maargoed 🤷🏼♀️
En ja ik weet t ze hebben mijn kinderen melk gegeven. Maar buiten dat echt verschrikkelijk
4 maanden geleden
Ik mag echt niet klagen, na de eerste en tweede zwangerschap was ik weer heel snel vergelijkbaar met voor de zwangerschap. Nu wel een slappere buik, losser vel enzo, je ziet echt het deel waar mijn meisjes hebben gezeten. Op vakantie veel gezwommen, en als ik tussen al die moeders stond was ik er eigenlijk trots op dat je kan zien dat ik kindjes op deze wereld heb gezet, en dat ik nu bij deze groep sterke vrouwen hoor! Helemaal logisch als vrouwen er wel van kunnen balen hoor, dit is meer als positieve noot 🥰