13 Reacties

één jaar geleden

Water

één jaar geleden

Ik gebruik van een minimaal laagje diksap en aanvullen met water. Zo zit er iets smaak aan.

één jaar geleden

Als je echt geen water meer wilt geven kan je thee proberen. En anders diksap als je wel echt iets zoets wilt geven.

één jaar geleden

Geef m’n zoontje decaf zwarte thee waar een sinaasappel smaak aan zit.

één jaar geleden

Van verschillende merken is er 0% suiker siroop. Teissere, karavan cevitam, of raak. Je moet alleen wel opletten dat je de 0% variant koopt. Ik doe gewoon echt een heel klein beetje er in. Niet te zoet maken. Heb je ook weleens druppels stevia in de thee geprobeerd? Of een lepeltje honing.

één jaar geleden

Nee nog niet thnx voor de tips!

één jaar geleden

Ik doe 2 eetlepels van zijn fruithapje (als hij een potje krijgt) mengen met water. Bij de 12 maanden potjes lukt het niet altijd door de stukjes.

één jaar geleden

Raak zero

één jaar geleden

Diksap

één jaar geleden

Ik geef zelf zo min mogelijk zoetstoffen en dus geen 0% ranja e.d. zou dan gaan voor diksap. Of je kunt wat fruit uitknijpen en dat toevoegen aan water voor een smaakje of bv Pickwick fruit infusion thee waar geen cafeïne in zit

één jaar geleden

Je hebt ook thee zakjes voor koud water. Mocht je iets van smaak willen toevoegen aan water. Je kan ook komkommer of munt toevoegen aan water

één jaar geleden

Ik geef zelf zo min mogelijk zoetstoffen en dus geen 0% ranja e.d. zou dan ...
In diksap zit zo’n 6 gram suiker op 100ml, en in siroop zero 0,2 gram suiker ook per 100ml.

één jaar geleden

Reactie op cāitlīn

In diksap zit zo’n 6 gram suiker op 100ml, en in siroop zero 0,2 gram suike ...
Mijn jongste krijgt water en bv. Maar er komt een tijd dat ze net als haar grote broer een glaasje ranja wil. Zoals ik al typte, geef ik dan liever diksap (extra water aangelengd) met suikers dan een limonade met zoetstof. Ja, ook al zitten er wel 6g suikers in, in melk is het suikergehalte ook meer dan 4g. Ik persoonlijk geef liever suikers dan zoetstoffen, maar dat moet ieder voor zich weten.